Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ute hos bror. Fantastiskt fin augustimåne. Kyligt men varm filt. Stackars gos har två nyfikna MCO som vill umgås. Det vill inte hon. Det enda som stressar är att hon måste kunna gå på toa ifred. Tyvärr har jag inte med någon så hon måste dela.

Hon har iofs redan gått en gång men hon skulle nog gärna gå igen.
 
Trevlig kväll på Sofiero
IMG_20230728_185906.jpg
 
Ute hos bror. Fantastiskt fin augustimåne. Kyligt men varm filt. Stackars gos har två nyfikna MCO som vill umgås. Det vill inte hon. Det enda som stressar är att hon måste kunna gå på toa ifred. Tyvärr har jag inte med någon så hon måste dela.

Hon har iofs redan gått en gång men hon skulle nog gärna gå igen.
Hon kan gå ihop med våra kissar... barnets kompis skall sova över här. Det är så att säga inte förankrat hos dem. Den ena ligger bakom soffan den andra på en matsalsstol.
 
Skönt att sluta jobbet strax efter 13 såhär en fredag och nya tag imorgon bitti igen och då följa med och åka iväg längre bort för att lära mig nya distrikt 😊.
Blev sent om sider ikväll middag som sambon tog med hem från pizzerian och sommarsalladen var som alltid jättegod och jättemätt blev jag och för första gången på bra länge tappade jag upp ett bad. Lite väl hett och länge så svetten rann så var allt lite dåsig när jag kom upp ur badbaljan så vätskeersättning efteråt kom väl till pass, att jag inte lär mig 😆.
 
Ska åka och kolla dressyrtävling idag med en kompis. Jag kollar en dressyrtävling om året, o det är denna. Egentligen är jag inte så intresserad, det är nog mer själva grejen, att se lite hästar, känna stämning, ta en kaffe och kexchoklad (obs! Obligatoriskt på alla tävlingar!). Ibland inbillar jag mig att jag saknar hästskötartiden.
 
Stöp i säng dödstrött igår, jag fick lov att klippa alla gräsmattorna med den vanliga klipparen eftersom åkgräsklipparen är lite sjuk fortfarande. Lilla gräsmattan såg så bedrövlig ut efter första rundan så var jag tvungen att klippa den TVÅ gånger (en gång åt vardera hållet) så det tog lite tid...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 673
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
561
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 870
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Skaffa barn eller inte
  • Unga brottslingar
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Köp av häst
  • Dressyrsnack 17
  • Regler sportkörning

Omröstningar

Tillbaka
Upp