Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade till en helt vit värld. Det såg ut som om nån hängt vitt tyg för sovrumsfönstret.

Tjock dimma. När jag gick ut för att morgonrasta hunden såg jag inga grannar, jag såg bara min egen tomt, dimman var så tjock.
Nu har den lättat och de är lite sol ute.

Jag ska köra lite mer ved och städa lie uppe å övervåningen. Orkar bara göra små ryck av bägge delarna. Av någon anledning tar det mer emot att städa än att köra ved.:D
Jisses - jag hann tänka: Det SNÖAR väl inte också... :nailbiting: :D Helt ärligt hade jag knappt blivit förvånad. Något ställe i Värmland hade 2 grader "varmt" igår...
 
Ligger i sängen och tittar på fotboll.
Brukar ha svårt för att ligga kvar i sängen men nu var det så skönt.
I dag fyller min syster år så vi ska fira henne och innan dess måste jag ut och köpa en liten present. Hon har fått en i förskott men ngt är det ju kul att ge på rätt dag.
 
Ungkatten sov mellan oss hela natten 🥰 och efter frukostfoder blev han rallykatt och for runt i hela nedervåningen, höll på att ramla ner från den höga kattmöbeln och sen hoppade han upp på mig 😅. Betydligt tröttare var husse som kunde sova vidare medan jag åkte till jobbet 😊.
 
Buke - hjalp mig!
Ar hemma i Sverige och har hort en ny lat pa radion som fastnat, men jag kommer inte ihag nagon av texten for att googla - det sjungs av e n yngre tjej, lite veronica dimaggio stil, och jag tror hon sjunger om vardelosa killar hon dejtat/legat med och hur battre hennes liv ar utan dem? Lite "thank you next" stuk kanske?
Nagon som vet vad jag menar?
 
Buke - hjalp mig!
Ar hemma i Sverige och har hort en ny lat pa radion som fastnat, men jag kommer inte ihag nagon av texten for att googla - det sjungs av e n yngre tjej, lite veronica dimaggio stil, och jag tror hon sjunger om vardelosa killar hon dejtat/legat med och hur battre hennes liv ar utan dem? Lite "thank you next" stuk kanske?
Nagon som vet vad jag menar?

Den första jag kommer tänka på är Miss Li - X

Kan det va den? :)
 
Har massor att göra på jobbet efter fem veckors sjukskrivning. Men i och med att jag är så effektiv har jag snart betat igenom alla mail, fått iväg tre beslut och ringt fyra samtal.
Det kommer inte in något nytt, för ingen på admin jobbar nu. Tycker det är konstigt att en hel avdelning kan gå på semester samtidigt..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 717
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 908
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
292
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp