Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med! Så kul när man ser effekten av sitt arbete så snabbtDet är jättekul att tapetsera ! Och det blir så fint!
Tack! Är verkligen supervackert, och mina vänner bor så idylliskt vid en sjöÅåh välkommen till landets vackraste landskap
Ååh, i vilken del av landskapet? Norra, södra, östra eller västra räcker. Finns många fina sjöar här.Håller med! Så kul när man ser effekten av sitt arbete så snabbt
Tack! Är verkligen supervackert, och mina vänner bor så idylliskt vid en sjö
Några mil nordväst från BengtsforsÅåh, i vilken del av landskapet? Norra, södra, östra eller västra räcker. Finns många fina sjöar här.
Banne mig att jag tror att jag ska sticka och köpa smör och lite fler ägg. Vill testa "Halfmånar" från en kokbok från 1904. Småkakor som man bakar i plättlagg och som sedan delas på mitten, lägg ihop två och två med sylt mellan, glaseras med florsocker och vatten och torkas i "sval" ugn. Låter intressant och gott...
Supergoda kakor!Mamma gjorde såna.
Pappa älskade såna
Standard i den gruppen Om du har en sambo eller pojkvän vars namn folk kan hitta är det alltid någon som screenshottar din post och skickar till honom ocksåJag funderar på att driva med folk i en Facebook-tjejgrupp men då blir jag nog avstängd
"Hej Pink room. Min pojkvän har precis fått nytt jobb. Nu har han börjat träna flera gånger i veckan. Dessutom ibland i sällskap med tjejer.
Häromveckan var han på AW med flera tjejer och på en bild från kvällen höll han armen om en av tjejerna.
Ska jag vara orolig?"
Har du varit här?Några mil nordväst från Bengtsfors
Regnjacka,byxor,stövlar,syväst, betala så man slipper simma så långtStallet är klart och tvättmaskinen är igång. Har lagt inpackning i håret så om en stund ska jag duscha och sen äta lunch.
Måste sen fundera på kvällens outfit och parkering. Ska spela minigolf och prognosen säger regn.
Regnjacka är givet men ska jag sen ha regnbyxor eller snabbtorkande träningsshorts? Gympaskor eller sandaler? Parkera precis vid minigolfen och behöva betala? Parkera i mitt vanliga garage vid jobbet och gå till Folkets park? (Mitt förstahandsval.) Parkera i garaget och ta buss till Folkets park?
Ack, livets stora frågor
Standard i den gruppen Om du har en sambo eller pojkvän vars namn folk kan hitta är det alltid någon som screenshottar din post och skickar till honom också