Regnjacka,byxor,stövlar,syväst, betala så man slipper simma så långt
Stövlar blir alldeles för varmt! En risk även med regnbyxor. Du måste komma ihåg att jag tycker att 15 grader är lämpligt shortsväder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Regnjacka,byxor,stövlar,syväst, betala så man slipper simma så långt
Tänker att avstånd och väderstreck är lite lagom luddigt för att inte vara gälla en ort men nej, Gustavsfors har jag inte varitHar du varit här?
Eller Gustavsfors borde det bli?
Ok sorry.Tänker att avstånd och väderstreck är lite lagom luddigt för att inte vara gälla en ort men nej, Gustavsfors har jag inte varit
De ska inte vara hårda på ytan utan lite lagom så att de går att hanteraHalvmånarna torkar nu på svag värme i ugnen. Inte den blekaste aning om vad det egentligen innebär... Hur torra ska de bli? Hur stark ska värmen vara (i receptboken står det "sval ugn" jag har satt min ugn på strax under 100 grader)? Har provsmakat en - goda är de i alla fall !!
Ja, än så länge är de fortfarande rätt pannkaksaktiga... De får torka någon kvart till, tänker jag.... Och var förvarar man dem sedan ? I burk i kylskåp?De ska inte vara hårda på ytan utan lite lagom så att de går att hantera
Mamma hade dem i burkarJa, än så länge är de fortfarande rätt pannkaksaktiga... De får torka någon kvart till, tänker jag.... Och var förvarar man dem sedan ? I burk i kylskåp?
Jag fick nåt liknande hemma när jag var liten. Men det kallades skedkakor dom formades i en dessertsked och gräddade. Lades ihop.med sylt emellan och rullades i strösockerSupergoda kakor!
Min farmor gjorde sånna och hon färgade glasyren rosa eller grön, sen garnerade hon med små bitar av torkad kanderad frukt
Åhhh, saknar farmor
Dom heter skedkakor.Jag fick nåt liknande hemma när jag var liten. Men det kallades skedkakor dom formades i en dessertsked och gräddade. Lades ihop.med sylt emellan och rullades i strösocker
Som ett litet ägg i utseendet.