Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi eldar med nu . Ett år var det så ruggigt på nationaldagen att jag tände brasa då medJag har eldat i kakelugnen och har en brasa igång i kaminen här i kontoret... det känns inte så vårigt.
Ibland måste man lysna på kroppen också. Jag är tjänstledig på deltid, men jag har inte öppnat mitt skolarbete förra veckan eller idag. Kroppen har sagt att den behöver återhämtning.I helgen har jag tvättat, städat, tömt och fyllt diskmaskinen några gånger, gått ut med sopor och handlat.
Har jag hunnit plugga till tentan
Not so much
Har tenta den 11 så måste liksom plugga matteIbland måste man lysna på kroppen också. Jag är tjänstledig på deltid, men jag har inte öppnat mitt skolarbete förra veckan eller idag. Kroppen har sagt att den behöver återhämtning.
Åh, jag önskar att jag hade en trädgård att få ordning på och fixa med. En lagom stor med högt staket och massor av fina, hundvänliga och insektsvänliga växter.Frusen och lite blöt.
Varit till avkommans hus som hen och sambon delar med en kompis.
Röjt i något som skulle kunna vara en trädgård. Överväxta plattor, misskötta vinbärs och krusbärsbuskar. Äppelträd som behöver beskäras - det får bli i JAS.
Tidigre boende har haft noll intresse så det är marktäckande tujor och stora tujor (når långt över nocken på huset). Några okända buskar som är totalt igenväxta. en ros som nog är vild - dvs den förädlade delen har dött och låtit rotstammen bli smått invasiv.
Men det finns ett växthus som ska väckas till liv. Jag har chili och tomater här under växtlampan.
Bara det blir lite varmare ska jag så squash och pumor.
Kul att få röja nån annanstans än hemma där jag bara blir deppad över allt jag inte orkat. Där är allt jag gör bara plus.
Men säg ifrån på skarpen att om de förväntar sig hotellservice får de betala för det!I helgen har jag tvättat, städat, tömt och fyllt diskmaskinen några gånger, gått ut med sopor och handlat.
Har jag hunnit plugga till tentan
Not so much