Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollar på Grease- The rising of Pink Ladys. Tänkte ge den en chans men den känns bara som en riktigt dålig kopia på serien
 
Känner mig inte peppad för jobbet, jag som inte ens ville vara ledig idag. Älskar logiken 🙄 Men har i alla fall lagt mig nu och ställt klockan! Bjuder nog på min kaka på jobbet imorgon.
 
Kan inte somna. Tankarna bara mal. Som vanligt försöker jag fatta beslut utan att det ens finns några klara alternativ. Suck på mig.
 
Vi avslutade en härlig långhelg med lyxig middag bestående av räkor, vitlöksbaguette och Smirnoff Ice till Bytt är bytt 😊. Vi provade Double Black för första gången och den var då väldigt fruktig och god! Katterna fick också kalasa på lite räkor 🥰.
 
Vaknade för en liten stund sedan och måste ha drömt något väldigt konstigt. Att titta på dokumentär precis innan det var dags att sova kanske inte var jättesmart. Jag vaknade och fattade inte var jag befann mig, allt kändes fysiskt jättekonstigt (säkert för att jag fortfarande är sjuk) och det var faktiskt läskigt. När jag väl förstod tillräckligt för att ta mig till badrummet så ställde jag mig där och spolade kallvatten på händerna väldigt intensivt en stund, då kändes allt bättre.... Nu har jag tittat på ett väldigt lättsamt och glatt youtubeklipp.

Borde försöka somna om men är samtidigt lite rädd ifall det blir liknande igen. Just att vakna och inte fatta vad som händer och att ha så konstig fysisk känsla i hela kroppen... Fick för mig att mina händer var jättestora ena sekunden, jättesmå nästa sekund osv. Fyfan.
 
Har världens konstigaste morgon.

Hunnit med att åka till tippen. Hunnit med sista städningen hemma innan visning i eftermiddag, blivit utbjuden på dejt och tror jag tackat ja. Lyckats lägga krokben för kollegan så hen föll och nu sitter jag och försöker få upp blodsockret som toksjunker.

Vill inte tänka på hur denna dagen kommer fortlöpa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 122
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 840
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp