Ändå lite sent för frukost? Kanske var till elvakaffet?Katten kom just in med en sork... död den här gången Nu står hon och vrålar åt mig, jag vet inte riktigt vad hon vill jag ska göra med sorken. Jag tänkte inte äta sork till frukost
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ändå lite sent för frukost? Kanske var till elvakaffet?Katten kom just in med en sork... död den här gången Nu står hon och vrålar åt mig, jag vet inte riktigt vad hon vill jag ska göra med sorken. Jag tänkte inte äta sork till frukost
Den tanken slog mig också... ännu en sak jag inte tänkt göra
En liten mumsbit till kaffetÄndå lite sent för frukost? Kanske var till elvakaffet?
En liten mumsbit till kaffet
Är det mot diket då skulle jag kunna göra det men inte ut mot vägen... ett av däcken drar muttern åt sig själv dessutom...Nä, det ville vi inte stå och vänta på. Det tog ca 20 minuter och så var vi på väg igen! Men, ja, alldeles för många kör verkligen som idioter, tyvärr.... Inlevelseförmågan verkar saknas. Kan man inte tänka sig in i hur det hade känts att stå där vid vägen?
Har en snnsn variant kom inte ihåg vad den hette men skrev revaxör...Prova Vaxol mycket smidigare än revaxör.
Gud vad gott!Äter polarklämma(ren såklart!) på en busshållplats, ack sommarbusstabell Handlat åt släkting så dagens motion och goda gärning är iaf avklarad