12 åring... kan man vänta ringa läkare halva semestern och skylla på att vi väntar in och kör revaxör....????Tonåring? Då krävs det radikala metoder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
12 åring... kan man vänta ringa läkare halva semestern och skylla på att vi väntar in och kör revaxör....????Tonåring? Då krävs det radikala metoder
Du ber skattemyndigheten ändraHar kört och åkt en himla massa bil.
Men nu vet jag hur mkt pengar mamma har, de är flyttade till ett konto som inte kan tömmas av någon annan och kod är skickad till hennes bankkort.
Hemtjänsten handlar mat på faktura till mamma, fakturan kan jag betala så att det alltid fungerar.
Så just nu är det under kontroll. Har börjat trilla in brev till dödsboet också, ska klura på hur jag ska få dessa hem till mig, mammas adress kommer bli c/o mig ett tag så jag får koll på hennes papper.
Just ju har jag både lillebror och hans hund hemma hos mig.
Ja har massor av dem, lite överdrivetAha, det är samma som åldersvårtor (blev tvungen att googla).
Du ber skattemyndigheten ändra
Min hjärna glitchade och trodde att det var @Malin_L som skrev det härFörsöker måla hallen och samtidigt ta hand om just nu mycket high maintenance bebis. Har hittills idag lyckats skruva ur en skruv ur väggen. Tidsplan? Kanske klar när han fyller 18..
Jag varken renoverar eller har en bebisMin hjärna glitchade och trodde att det var @Malin_L som skrev det här
Det var ju det som blev så kajko i hjärnan på mig. Jag känner att du talat om om du fått barn faktiskt renovering kan ju komma mer plötsligt än en bebis tänker jagJag varken renoverar eller har en bebis