Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har kört och åkt en himla massa bil.
Men nu vet jag hur mkt pengar mamma har, de är flyttade till ett konto som inte kan tömmas av någon annan och kod är skickad till hennes bankkort.

Hemtjänsten handlar mat på faktura till mamma, fakturan kan jag betala så att det alltid fungerar.

Så just nu är det under kontroll. Har börjat trilla in brev till dödsboet också, ska klura på hur jag ska få dessa hem till mig, mammas adress kommer bli c/o mig ett tag så jag får koll på hennes papper.

Just ju har jag både lillebror och hans hund hemma hos mig.
Du ber skattemyndigheten ändra
 
Efter att vi klyvt och staplat ved, stallet och medan jag pysslade om och red pållan hjälpte sambon till att fixa lite och när vi kom hem klöv vi och staplade in stocken vi inte hann innan 😊. Sen avslutade vi kvällen med Allsång på skansen med bla Hooja och sambon kalasade på sina kräftor och jag glassorbet och frukt och så testade vi Smirnoff Ice Blue, gott det med 😊.
 
Tja ... da har flakten i var HVAC (jag tror att det ar luftvarme pump eller nagot liknande pa Svenska) lagt av. Suck. I morgon blir det ny flakt, priset om nagon gor det I dag, som ar rod dag, ar att betala dubbelt. Sa i morgon blir bra. Tur att det bara ar solen som gor det sa himla varmt har i Pacific North West ... har gar det ner fran 34* i dag till 15* i natt. Jag tror dock att garage AC'n far flytta in i sovrummet i kvall. Kanske, den later aven om det inte ar sa farligt egentligen.
 
Tvättar. Det ska inte regna mycket här idag, så jag chansar på att hänga ut :) !

Funderar på vad det är som gör att folk kör som de gör. När vi stod vid kanten på en lite större väg, med punktering på ena däcket på släpet, igår var det VÄLDIGT få som saktade ner... :meh: Jätteroligt att hålla på med att byta hjul när bilar svischar förbi i full fart...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 425
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 850
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 204
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp