Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tvättar. Det ska inte regna mycket här idag, så jag chansar på att hänga ut :) !

Funderar på vad det är som gör att folk kör som de gör. När vi stod vid kanten på en lite större väg, med punktering på ena däcket på släpet, igår var det VÄLDIGT få som saktade ner... :meh: Jätteroligt att hålla på med att byta hjul när bilar svischar förbi i full fart...
Det är därför man har assistans försäkring så får någon annan byta åt en... folk är galna..
 
Det är därför man har assistans försäkring så får någon annan byta åt en... folk är galna..
Nä, det ville vi inte stå och vänta på. Det tog ca 20 minuter och så var vi på väg igen! Men, ja, alldeles för många kör verkligen som idioter, tyvärr.... :meh: Inlevelseförmågan verkar saknas. Kan man inte tänka sig in i hur det hade känts att stå där vid vägen?
 
Har njutit av en frukost i lugn och ro efter att jag råkade vara smart nog att skjuta på min mat till efter att liten Marodör fått mat, blivit bytt på och blivit sövd. Nu ska jag starta en tvätt och sen slumra en stund tror jag minsann
 
Jag har smör i kylen som gick ut 10/03-23. Använder inte mycket sedan jag blev laktosintolerant men lite då och då fungerar. Smöret fortfarande bra. Köper laktosfri bregott, blir jätteglad om det finns med nersatt pris pga kort datum. Inga problem med hållbarheten där heller.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 425
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 850
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 204
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp