Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mycket just nu. Känns som vi drabbats av ett streak av otur. Hälsoproblem, höga räkningar, struligheter, makens jobb massvarslar och vi får inte veta någonting. Samtidigt är det en konstant hög ljudnivå här hemma, jag är behövd och tagen på dygnets varje sekund, nästa gång jag återvänder till ett rum som jag nyss städade är det ett bombnedslag igen. Jag pratar i mild ton med alla och väljer att se allting från den ljusa sidan men just nu kryper det i mig. Jag har haft huvudvärk flera dagar. Sniffar på sonens fjuniga huvud och är rädd för att de mest speciella dagarna i vårt liv kommer att önskas bort för att jag drunknar.
 
Mycket just nu. Känns som vi drabbats av ett streak av otur. Hälsoproblem, höga räkningar, struligheter, makens jobb massvarslar och vi får inte veta någonting. Samtidigt är det en konstant hög ljudnivå här hemma, jag är behövd och tagen på dygnets varje sekund, nästa gång jag återvänder till ett rum som jag nyss städade är det ett bombnedslag igen. Jag pratar i mild ton med alla och väljer att se allting från den ljusa sidan men just nu kryper det i mig. Jag har haft huvudvärk flera dagar. Sniffar på sonens fjuniga huvud och är rädd för att de mest speciella dagarna i vårt liv kommer att önskas bort för att jag drunknar.
Hoppas att det snart vänder och att det kommer kännas drägligt igen. Kram om du vill🤗
 
Måste man verkligen packa allt när man ska flytta? Det är ju så jobbigt. Varför går det inte att bara knäppa med fingrarna så är allt klart?

Mvh sjukt trött på att packa kartonger nu men ska bli så skönt att flytta
 
20230705_191751.jpg

Kvävs långsamt under 50 kg knähund.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 425
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 850
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 204
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp