Fullt normalt... 50 meter är ju inte ens värt att starta bilen... När mamma har flyttat senaste gångerna har vi lånat pirra...Ska man flytta stall 50 meter och intar har tillgång till bil så använder man hökärran.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fullt normalt... 50 meter är ju inte ens värt att starta bilen... När mamma har flyttat senaste gångerna har vi lånat pirra...Ska man flytta stall 50 meter och intar har tillgång till bil så använder man hökärran.
Ja vi har ju firat mörkrets återkomst så...Så, då var snöslungan hämtad #winteriscoming
Man kan ju hoppas, den jag köpte står ff oanvänd i magasinet sen 3 år tillbakaSå, då var snöslungan hämtad #winteriscoming
Hoppas att det snart vänder och att det kommer kännas drägligt igen. Kram om du villMycket just nu. Känns som vi drabbats av ett streak av otur. Hälsoproblem, höga räkningar, struligheter, makens jobb massvarslar och vi får inte veta någonting. Samtidigt är det en konstant hög ljudnivå här hemma, jag är behövd och tagen på dygnets varje sekund, nästa gång jag återvänder till ett rum som jag nyss städade är det ett bombnedslag igen. Jag pratar i mild ton med alla och väljer att se allting från den ljusa sidan men just nu kryper det i mig. Jag har haft huvudvärk flera dagar. Sniffar på sonens fjuniga huvud och är rädd för att de mest speciella dagarna i vårt liv kommer att önskas bort för att jag drunknar.
Ja, våran snöslunga är inte använd sedan den blev renoverad och servad, också 3 år sedan nu...Man kan ju hoppas, den jag köpte står ff oanvänd i magasinet sen 3 år tillbaka
TeleporteringMåste man verkligen packa allt när man ska flytta? Det är ju så jobbigt. Varför går det inte att bara knäppa med fingrarna så är allt klart?
Mvh sjukt trött på att packa kartonger nu men ska bli så skönt att flytta
Måste man verkligen packa allt när man ska flytta? Det är ju så jobbigt. Varför går det inte att bara knäppa med fingrarna så är allt klart?
Mvh sjukt trött på att packa kartonger nu men ska bli så skönt att flytta
Men precis så. Hade varit så himla smidigt. Speciellt som jag bara har så mycket fri tid från Marodören att packa på...Teleportering
Eller ha i familjen rent allmänt... Så mycket samma takter i olika versioner....Att vara tillsammans med en musiker som jobbar på ny platta är fantastiskt, väldigt fantastiskt mvh hört samma trumgrej i tjugo minuter nu
Ja vadå? Rödvin har iaf jag i köttfärssås...Har man väl kommit ur kurs i matlagningen är det svårt att inte glida av fullständigt. Hällde precis i 1,5 deciliter avslagen cava i köttfärssåsen