Har ni också fönster!??!Pekar vi har också fönster......
Vad konstigt! Jag som trodde det var unikt för min lägenhet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni också fönster!??!Pekar vi har också fönster......
De behöver också tvättas..... lite fler än i en lägenhet...Har ni också fönster!??!
Vad konstigt! Jag som trodde det var unikt för min lägenhet...
Vaknade upp på sjukhuset. Känns som att allt rasar så snabbt. Men får komma hel idag iaf.
Tycker att den här infon borde vara nålat inlägg på alla köp/säljsidor på facebook..
Visa bifogad fil 122057
Bara för att tant Tyras broderi eller farbror Frans snidade trägubbe är hyfsat gammalt, så innebär det inte att det är antikt
Jag har 32 alla otvättadeDe behöver också tvättas..... lite fler än i en lägenhet...
Jag har tre + en balkongdörr, men sparar fönstertvätt till advent tror jagJag har 32 alla otvättade
Men två är nymåladeJag har tre + en balkongdörr, men sparar fönstertvätt till advent tror jag
Jag lider med dig! Roligare kan man ha det!Men två är nymålade
Södersidans ska helst målas i år
Och två till på västersidan
Östersidans och norrsidans är fasta och ska fixas nästa år hoppas jag
Ja alltså hittills har det varit för varmtJag lider med dig! Roligare kan man ha det!
Hear hearJag har 32 alla otvättade
Det där med 100 år hade jag koll på, men inte att det inte fick vara ett konstverk eller samlarföremål för att räknas till antikviteter...Tycker att den här infon borde vara nålat inlägg på alla köp/säljsidor på facebook..
Visa bifogad fil 122057
Bara för att tant Tyras broderi eller farbror Frans snidade trägubbe är hyfsat gammalt, så innebär det inte att det är antikt