Vad ska jag pyssla? Velar mellan regnbågsfärgade enhörningsörhängen, stickning och virka en blommig katt.
Enhörningsörhängen verkar roligast.
Enhörningar!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad ska jag pyssla? Velar mellan regnbågsfärgade enhörningsörhängen, stickning och virka en blommig katt.
SorrySitter och funderar på hur jag ska kunna sova i natt. Är så varm! Ett störtregn och åskoväder hade inte skadat här så luften rensades lite, den är tjock och kvävande alldeles.
Lugnet i området har återkommit, dock är min lille spion lite slö, precis som sin matte. Inte konstigt i den här värmen. Hade han fått bestämma hade han sovit på ballen i natt, men gissar att grannar skulle ha åsikter om det, sorry spionen
Enhörningsörhängen!!!Vad ska jag pyssla? Velar mellan regnbågsfärgade enhörningsörhängen, stickning och virka en blommig katt.
Balle är balkong också Och ena skinkan på folk och fä också, om man är skåning. Jag använder inte många "förkortningar" men just balle är lite kul tycker jag med alla dess betydelser. Jag blev faktiskt stucken av en geting på ena ballen när jag var 11 år och råkade sätta mig på den.Sorry
Men balle är de två saker som hänger bakom penis på en manlig individ.
Sova på ballen känns knöligt både för balleägaren och den som försöker sova.
Pekar vi har också fönster......Fortsatte med fönstertvätten för kvarvarande fönster i vardagsrummet i morse när jag inte kunde sova.
Funderar nu på om jag ska preppa matlådor för veckan eller om jag har något roligt i frysen jag kan ta fram. Ser också på Buffy säsong 3.