Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Doktorers order skall man lyssna på...Pratade med en kollega om midsommar och senare på dagen önskade han trevlig midsommar ”Även om det bara blir praliner på soffan!”
Har inga praliner, men ostbågar. Så sitter nu i soffan. På doktorns order
Så skönt... var?Stoppa pressarna!!!! Breaking news!!!! Jag har hittat nycklarna!
Förutom städat fiskat tvättat tvättat fönster......Dammsugit, kört diskmaskin, tvättat kläder och gardiner, burit grejor till återvinningen och tvättat fönster.
Nu sitter jag i soffan och orkar inte hämta kaffe och stör mig på att jag är trött i kroppen för jag har ju inte gjort något idag utan bara varit hemma...
Dom lär få att göra ikväll i min omgivning också. Stora dansplatsen är utsåld. Det åkte precis förbi en bil med allsång. Party a la landsbygd.Sitter i kö till farbror blå...
Vi har fyra bilar som står 100 m bort rutorna skallrar vi har högsta volym på tv och hör inte ändå ... skit musik också... suttit och lyssnat på idioterna i 1 h nu... häromdagen låg dottern vaken större delen av natten pga epa nissarna....Dom lär få att göra ikväll i min omgivning också. Stora dansplatsen är utsåld. Det åkte precis förbi en bil med allsång. Party a la landsbygd.
i en ikeapåse med hag-band i....Oklart varför.Så skönt... var?
@athena_arabians ähhh det tillhör helgens begivenheter här... är det inte epa nissar så är det raggarnissar....Sitter i kö till farbror blå...
Här också.@athena_arabians ähhh det tillhör helgens begivenheter här... är det inte epa nissar så är det raggarnissar....