Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här pågår det på skollov med... ibland har jag varit ute och frågat om telefoner så kan jag ringa dem på morgonen vid fem när jag åker till jobbet... det är inte lika roligt...
Jag bor lite bakom centrum och jobbar mån-fre så jag blir inte jättedrabbad.
Kan störa mig ibland överlever.

Iför som jag jobbade på midsommarafton så tar jag igen det idag 🫶 Fast inte med festande utan med musik 💪😊
IMG_20230624_212801.webp

Åh så skönt att dra igång ACn på nedervåningen med efter en till genomsvettig dag inne! (men himla skönt att sitta i trädgården) Nu känns det betydligt mer drägligt här nere med 😊. En sväng till stallet ikväll och pysslade om pållan som fick vilodag och släppte ut dem efter några timmar inne från värmen 🥰. Avslutade helgen med älsklingen och filmkväll 🥰; Sommaren med Göran 😄.

Puh, en genomsvettig dag då jag röjt en massa sly i trädgården, dragit ris och slitit i värmen. Bjudna på rabarberpaj hos ena grannen vid 14 och kom på att det var det första vi åt idag, har bara druckit vatten och resorb annars. Efter fikat fortsatte jag slita med riset och vi avslutade dagen med att äta de kvarvarande jordgubbarna och glassen till middag. :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 2
Svar
34
· Visningar
1 112
Senast: _Elly_
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 471
Senast: qitis
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 533
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 175

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Klippmaskin
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka