Inte roligt om man skall jobba dagen efter.....Här också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte roligt om man skall jobba dagen efter.....Här också.
Nej verkligen inte.Inte roligt om man skall jobba dagen efter.....
Här pågår det på skollov med... ibland har jag varit ute och frågat om telefoner så kan jag ringa dem på morgonen vid fem när jag åker till jobbet... det är inte lika roligt...Nej verkligen inte.
Olstorp?Dom lär få att göra ikväll i min omgivning också. Stora dansplatsen är utsåld. Det åkte precis förbi en bil med allsång. Party a la landsbygd.
Jag bor lite bakom centrum och jobbar mån-fre så jag blir inte jättedrabbad.Här pågår det på skollov med... ibland har jag varit ute och frågat om telefoner så kan jag ringa dem på morgonen vid fem när jag åker till jobbet... det är inte lika roligt...
Såntdär brukar alltid vara oklart... haha...i en ikeapåse med hag-band i....Oklart varför.
Vi bor i utkanten av samhället med mack som har stor yta... och skollov är vardagar...Jag bor lite bakom centrum och jobbar mån-fre så jag blir inte jättedrabbad.
Kan störa mig ibland överlever.
Skall det se ut så?Halva benet är blått, stylish värre. Nu har det börjat klia rätt ordentligt också.
Funderar på att äta frukost. Har lite jordgubbar kvar.
Jag tror det. Jag får blåmärken väldigt lätt så jag antar att jag får det av operation med.Skall det se ut så?