Ja, några få har jag sett. De stannar till på min altan för att hämta bomaterial. Jag hör dem gnaga på staketetHar ni sett getingar iår?
Här är det superdåligt med sådana
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, några få har jag sett. De stannar till på min altan för att hämta bomaterial. Jag hör dem gnaga på staketetHar ni sett getingar iår?
Det tror jag med... Då har jag hunnit glömma...Jag har tre + en balkongdörr, men sparar fönstertvätt till advent tror jag
Bålgetingar och många små vildbin. Men inga getingar.Har ni sett getingar iår?
De är hos pappa i hans soptunna....Har ni sett getingar iår?
Sådan var min Nisse Katt också, medan andra kisar satt och tjöt på SJ låg han och sov i lugn och ro, trygg med att det var igenbommat om honom så inga kissar skulle komma in och att matte var i närheten som försvar. Samma med hunden Ayla. Aldrig åkt tåg och så åkte vi till Nyköping. Jag , Ayla och Nisse Katt! Som om vi vore världsvana hela bunten underbara djur! Fick lämna hunden vid ett tillfälle också för att gå på toa och hon fixade det också även om hon ylade något dåPust, hemma från Pripps Blå. Roligt men mycket intensivt. 16 personer (i olika omgångar) från 5 till 85. Fantastiskt väder men har tyvärr fått en miljon myggbett. Trots att thermacellen fungerade på bryggan. Däremot kom det nog in en hel del mygg i mitt rum eftersom det var så kvavt att jag måste vädra och på midsommarafton innan vi fick thermacellen att fungera.
Dock ljuvligt skönt att vara hemma i tystnaden och lugnet. Katten hade mycket roligt ute på landet och njöt över att vara ute i trädgården och på bryggan. Som tur är så är hon osjälvständig och ligger mest och chillar på verandan eller i buskarna vid huset + attt jag alltid håller ett vakande öga på henne så jag inte behöver vara orolig att hon ska vandra iväg någonstans. Men hon är också glad att vara hemma tror jag. Särskilt som det tog drygt tre timmar hem med bil, pendel och buss.
Tack och lov är hon stencool att resa med. Går självmant in i väskan och sover sedan utsträckt när vi är på resande fot.
Ija låg och sov på sätet bredvid migSådan var min Nisse Katt också, medan andra kisar satt och tjöt på SJ låg han och sov i lugn och ro, trygg med att det var igenbommat om honom så inga kissar skulle komma in och att matte var i närheten som försvar. Samma med hunden Ayla. Aldrig åkt tåg och så åkte vi till Nyköping. Jag , Ayla och Nisse Katt! Som om vi vore världsvana hela bunten underbara djur! Fick lämna hunden vid ett tillfälle också för att gå på toa och hon fixade det också även om hon ylade något då
Nisse var rädd för andra människor och katter så han föredrog sin bur helt klartIja låg och sov på sätet bredvid mig
Hon åkte helst lös med sele