En REGN-varning plingade precis in !!! Från imorgon eftermiddag till tidig tisdag morgon kan vi få REJÄLA regnmängder här...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det som har hänt?Vaknade upp på sjukhuset. Känns som att allt rasar så snabbt. Men får komma hem idag iaf.
Åh önskar dig lite stadga snart igen.Vaknade upp på sjukhuset. Känns som att allt rasar så snabbt. Men får komma hem idag iaf.
Tack. Jag har egentligen stadga, men fått en svacka. Jobbar hårt mot att ta mig upp från den, men föll handlöst igår.Åh önskar dig lite stadga snart igen.
Ja, det var inte särskilt bra uttryckt; av vad du delar här märks ju den stadgan. Sorry! Önskar att det rätar upp sig igen och att du har det stöd du behöver.Tack. Jag har egentligen stadga, men fått en svacka. Jobbar hårt mot att ta mig upp från den, men föll handlöst igår.
Tack.Ja, det var inte särskilt bra uttryckt; av vad du delar här märks ju den stadgan. Sorry! Önskar att det rätar upp sig igen och att du har det stöd du behöver.
Nej varför skulle det vara töntigt?Ritar. Funderar också på om det är töntigt att ge någon en teckning…
Nej jag vet inte, kände mig lite töntig bara Men skulle ju inte tycka det om någon annan gjorde så, så det var ju bara dumt!Nej varför skulle det vara töntigt?
Testar SPA-badet hemma.
Men du är inte dum, du vill vara omtänksam bara, lite dålig självkänsla möjligen.Nej jag vet inte, kände mig lite töntig bara Men skulle ju inte tycka det om någon annan gjorde så, så det var ju bara dumt!
Nej jag vet inte, kände mig lite töntig bara Men skulle ju inte tycka det om någon annan gjorde så, så det var ju bara dumt!
Bra idé Får se hur jag gör. Det är mer som lite peppande ord till en vän, och en liten teckning på det. Så inte så avancerat…skaffa en billig ram och rama in teckningen sa kanske du kanner att det ar mer "rejalt" om den ar fardig att sattas upp pa vaggen.
svinvärmen ska tydligen avslutas under eftermiddagen o ersättas av blixt o dunder + regn men bara någon grad kallare än i dagÄr lite ambivalent. Vill egentligen vara vaken inatt men risken är att dagsömn imorgon är svårt. Det ska vara ungefär tusen grader varmt.
Annars får jag sova några timmar inatt, när det är okej temperatur, och sen får eventuell dagsömn imorgon bli en bonus.
De måste ju bevaka matte vid det otäcka vattnet...Katterna gör mig sällskap på kanten