Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter att ha mellanlandat hemma for vi till stallet vid 19; fortfarande 26 grader och nästan för varmt att rida så red kravlöst i grimma och grimskaft barbacka i skritt och liiiite galopp I max 20 min men pållan min hade nog hellre slumrat I boxen istället 😅🥰.
Sen bort till samhället för att handla lite och tur vi inte skulle handla bröd, var tomt i hyllorna 🙃. Tog med en pizza hem att dela på till kvällsmat och nu krypt ner nyduschade I renbäddad säng efter en helg med riktigt härligt midsommarfirande 😍🥰.
 
Är lite ambivalent. Vill egentligen vara vaken inatt men risken är att dagsömn imorgon är svårt. Det ska vara ungefär tusen grader varmt.
Annars får jag sova några timmar inatt, när det är okej temperatur, och sen får eventuell dagsömn imorgon bli en bonus.
svinvärmen ska tydligen avslutas under eftermiddagen o ersättas av blixt o dunder + regn men bara någon grad kallare än i dag
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 738
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 418
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 848
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp