Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter att ha mellanlandat hemma for vi till stallet vid 19; fortfarande 26 grader och nästan för varmt att rida så red kravlöst i grimma och grimskaft barbacka i skritt och liiiite galopp I max 20 min men pållan min hade nog hellre slumrat I boxen istället 😅🥰.
Sen bort till samhället för att handla lite och tur vi inte skulle handla bröd, var tomt i hyllorna 🙃. Tog med en pizza hem att dela på till kvällsmat och nu krypt ner nyduschade I renbäddad säng efter en helg med riktigt härligt midsommarfirande 😍🥰.

Är lite ambivalent. Vill egentligen vara vaken inatt men risken är att dagsömn imorgon är svårt. Det ska vara ungefär tusen grader varmt.
Annars får jag sova några timmar inatt, när det är okej temperatur, och sen får eventuell dagsömn imorgon bli en bonus.
svinvärmen ska tydligen avslutas under eftermiddagen o ersättas av blixt o dunder + regn men bara någon grad kallare än i dag

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 2
Svar
35
· Visningar
1 141
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 471
Senast: qitis
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 597
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 188

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka