Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inviger en av mina nya muminmuggar med champagnete ! 😍

20230630_200755-COLLAGE.jpg
 
Det känns som att jag har fått livet tillbaka nu när jag inte längre lider av abstinens. 😌 Även om jag så klart hade kunnat må ännu sämre än vad jag gjorde när jag nu missade min medicin, så mådde jag ändå ganska väldigt pyton. Plötsligt blir man så himla tacksam för att vara frisk och välfungerande, för det är verkligen inte något man ska ta för givet!
 
Lyssnar på mysmusik och slösurfar efter en otroligt trevlig fredag som innehållit allt från hårda träningspass till bakelser. Den avslutades hemma hos min ukrainska vän som hastigt och lustigt stod med en hel tårta som hon inte kunde äta själv (personerna den var avsedd för stoppades av ett inställt flyg :() och ringde och frågade om jag ville komma över och hjälpa till och äta. Fick sedan med mig fem bitar hem :laugh: Trevligt, eftersom den var något alldeles vansinnig god! Blir bra till fika imorgon :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 850
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp