Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte som jag vet om, men det känns inte orimligt att det skulle finnas. Kanske ska kolla upp det!ni har inget bevakningsbolag som åker runt och har avtal med kommunen? Sånt har vi och då ringer medborgare dit vid "störningar".
Helt okej, tackJag ber om ursäkt. Det var inte meningen som ett ifrågasättande utan bara en fundering. Jag bor nära gränsen och blev förvånad.
Men som sagt, sorry! Ha en fin resa!
Här med! Både kisse och jag njuter.Regn och svalare väder efter all värme, underbart .
Ligger i sängen och konstaterar att det tydligt är sommar. Nu har unga män börjat åka runt i bilar på gatan utanför och spela musik på så hög volym att det dunkar in till mitt sovrum = omöjligt att somna. Alltid strax innan midnatt. Oavsett veckodag. Jag önskar ibland att min hörsel var lite sämre än vad den nu är...
Skönt! Vår bondkatt som har tunnare päls än vår bondkatt/maine coon/norsk skogkatt (han har inte lång päls men tjock/tät) verkar klara värmen bättre än honom som kan flåsa till när det blir dant vid lek eller stress så tror både han och jag njuter lika mycketHär med! Både kisse och jag njuter.
Fått en kattväska levererad nu på morgonen. Godkänd sa katten (den hade både kattmynta och godisar i sig!) i alla fall i öppet läge.
Sitter i stadsdelen Belville i Paris där det precis har lugnat ner sig efter att de skjutit med raketer eller vad det nu har varit, för.andra natten i rad. Låtit som bomber (rejält högt! Rutorna skallrar), och mycket skrik och gap. Har inga fönster ut mot gatan så ser inte riktigt vad som händer. All kollektivtrafik har varit avstängd sedan runt 19 på kvällen. Någon som vet en bra nyhetskanal som skriver på engelska och som rapporterar lite löpande? Är BBC bäst?