Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha! Det vill jag se innan jag tror på detStallet är klart och jag har handlat mat. Maten är dessutom uppackad precis som mina jobbgrejer.
Nu ska jag ta en dusch och sen sova lite
Är ledig en vecka så behöver inte stressa med att vända dygnet.
Tog in ett par rodeohästar nyss. Ska bli åska och även om det är betydligt svalare idag är bromsen på hugget. Så fort jag lyfte undre tråden sprang shettisen som vanligt i förväg raka spåret in medan de stora hoppade och bockade pga bromsen, ändå försöker de så gott de tål att stå stilla så jag får på dem grimmorna.
Kort trav bredvid mig, några bocksprång men så otroligt snälla att leda trots att de nästan kryper ur skinnet. Jag är riktigt imponerad att de ändå går med slakt grimskaft trots bromsjävlarna. Av med grimmorna och de travar in till sina boxar, bara för mig att stänga och plocka av flugskydden.
Ropar på dem när jag hämtar vatten, hör dem svara och sedan dånet när de kommer i full galopp för att sedan otåligt vänta på att få komma in.
Gjorde precis ett test på Strålsäkerhetsmyndighetens hemsida. Hur mycket sol tål du?
Mitt UV-index blev 0. På en skala 1-11+ blev jag 0. Det är fan illa