Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom äntligen iväg till stadium idag och kunde prova vandringskängorna jag sneglat på. Blev köp!
Kom just hem från en mysig fika med en störtskön bukefalist. Vi snackade så tiden bara flög förbi och vi båda blev hesa.
Själv satt jag som vanligt inatt och förfasade mig över hur mörkt det är.Första sommarmånaden är redan förbi men än är nätterna korta; åkte hemifrån lite efter 02 (då kom honkatten in som först) för att hämta älsklingen som varit på AW på jobbet . Kom hem strax före 03.30 och det ljusnar fort men nu sova; semesterfiraren har slocknat .
Dessa!Vilka blev det?
Ja det är jätte mysigt@Soffan74 Det verkar så mysigt med alla konserter! Blir lite avundsjuk att vi inte har nått sånt här omkring.
Mörkt ??Själv satt jag som vanligt inatt och förfasade mig över hur mörkt det är.
Jag tål inte mycket heller nuförtiden, men det är ju bara bra när man blir nöjd efter ett glas vin eller max två... Bra för både plånboken och hälsan.... Dessutom verkar det BARA vara rödvin som jag klarar. Vitt vin ger mig hjärtklappning...Lite bakis igen. Jag tål ingenting, två vanliga 33cl burkar IPA och med en stadig middag till dessutom, och jag behöver lång uppstart idag. Väldigt god öl iaf! Jag är normalt en vin eller cider-drickare, men Amazing Haze var god, lite fruktig och lättdrucken sådär på sommarkvällen.
Alla djuren har ätit frukost och krafsat låda respektive tassat runt bakom huset och gjort det som behövs, så nu tar vi det lugnt ett tag. Finns inget att skynda till.