Lastat in 50 kg lera från bilen. Ser fram emot att bli smutsig om händerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har Radar. I ett skåp i gästhuset...Radar i nödfall?
Skönt att det löste sig !Nu har Nomor varit här och bekämpat getingarna i förstubron. Hjältar!
Både snabbdödande sprej och pulver. Jag kan gå där om ett par timmar. Blir ett rejält ryck med städningen.
Nu har Nomor varit här och bekämpat getingarna i förstubron. Hjältar!
Både snabbdödande sprej och pulver. Jag kan gå där om ett par timmar. Blir ett rejält ryck med städningen.
ja, gissa varför bålgetingarna är så välkomnaJag hade också sjuka mängder getingar ganska plötsligt i förrgår/igår (från ganska lugnt tidigare) och fick klättra upp högt på stegar och ta fram Radar för att plocka bort några av de närmaste boenden som de ockuperar av de hundratals getingboenden som finns på gården. En liten snajdare ramlade innanför T-shirten men gick att få ut utan förevarande smärta....
Får hoppas att populationen av bålgetingar växer till sig nu också, så jag slipper vara själv som getingreglerare.
GlassJag måste ha lunch, typ nu bc snorhungrig, men har noll aptit i värmen... Några förslag på enkla mättande saker att äta?
Pastasallad. Mackor. Potatissallad.Jag måste ha lunch, typ nu bc snorhungrig, men har noll aptit i värmen... Några förslag på enkla mättande saker att äta?
Varma mackor! I ugn, våffeljärn, mackjärn eller i stekpannaJag måste ha lunch, typ nu bc snorhungrig, men har noll aptit i värmen... Några förslag på enkla mättande saker att äta?
När du nu sa våffeljärn, så lägger jag till våfflor ! Gott och mättande.Varma mackor! I ugn, våffeljärn, mackjärn eller i stekpanna
Ja det har du rätt i! O pannkakor Allt med sån smet!När du nu sa våffeljärn, så lägger jag till våfflor ! Gott och mättande.
Glass är iofs gott men kanske inte det bästa näringsinnehållet för en vettig lunch :SGlass
Ooh smarta idéer. Får fixa hem lite skinka eller så så blir det sallad imorgon.Pastasallad. Mackor. Potatissallad.
I värmen? Fast våfflor lät iofs gott. Med bacon och lönnsirapVarma mackor! I ugn, våffeljärn, mackjärn eller i stekpanna
Så är det isf men jag gillar sältan i mackorna, med mycket ost på! Det o en kall dryck = underbartI värmen? Fast våfflor lät iofs gott. Med bacon och lönnsirap
Saltet får jag i mig via jordnötter.Så är det isf men jag gillar sältan i mackorna, med mycket ost på! Det o en kall dryck = underbart