Har varit på jobbet i ungefär 2,5 timme. Ont och stel i nacken, synnerligen irriterande. Än mer irriterande är dock att min andra-skärm vägrar vara med. Den säger bara att den inte har någon signal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ligger i sängen. Borde sova. Stör mig på att jag inte hittar någon(!) badtröja eller baddräkt med ärm som är riktigt skrikorange eller knallröd. Vill ha något som syns ordentligt när jag snorklar, men det blir väl till att sy om en reflexväst eller något (Skulle någon veta var det går att köpa det jag eftersöker så får ni jättejättegärna hojta till)
Oh, den där första såg riktigt intressant ut! Boozt är en sån där sida som jag inte ens tänker på att existerar så där hade jag inte kollat alls. Tack! Ska spara länken och kolla närmare imorgon när jag är lite piggare
Oh, den där första såg riktigt intressant ut! Boozt är en sån där sida som jag inte ens tänker på att existerar så där hade jag inte kollat alls. Tack! Ska spara länken och kolla närmare imorgon när jag är lite piggare