Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i sängen. Borde sova. Stör mig på att jag inte hittar någon(!) badtröja eller baddräkt med ärm som är riktigt skrikorange eller knallröd. Vill ha något som syns ordentligt när jag snorklar, men det blir väl till att sy om en reflexväst eller något :cautious: (Skulle någon veta var det går att köpa det jag eftersöker så får ni jättejättegärna hojta till)
 
Ligger i sängen. Borde sova. Stör mig på att jag inte hittar någon(!) badtröja eller baddräkt med ärm som är riktigt skrikorange eller knallröd. Vill ha något som syns ordentligt när jag snorklar, men det blir väl till att sy om en reflexväst eller något :cautious: (Skulle någon veta var det går att köpa det jag eftersöker så får ni jättejättegärna hojta till)

Kanske denna?

https://www.boozt.com/se/sv/rip-cur...NBvEPdohf5qDp7mEzBvLEbONQ9KJAyusaAvdpEALw_wcB

Eller denna?

https://www.zalando.se/roxy-surfkin...JnnG4Dotzto5Wlb11gK2B3L0tzYI029AaAsxpEALw_wcB
 
Senast ändrad:
Var ju så himla varmt tidigare ikväll så nöjde oss med en skrittur med lite galopp och så såg vi en grävling på den härliga skogsritten 😄.
Hemma igen testade vi risi frutti med citron till kvällis före läggdags och den var god- lite lagom frisk 😊. Och nej, det går inte att äta en risi frutti utan att honkatten upptäcker det och vill smaka 😅.
 
Oj oj oj idag blir det nog långbyxväder! Kanske.
Har lyckats kränga på mig en playsuit så jag hoppas det inte blir för kallt om benen. Ska visserligen lägga nytt bandage sen, vill gärna ha det när jag ska ut bland folk. Det ser inte fräscht ut nu..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 742
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 848
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp