Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gäller just creme fraiche så är den i allmänhet ätlig så länge det inte finns möglelfläckar i burken. Dvs det kan hålla i halv evighet!Vad bra! De har stått i kylen, är noga med det i den här värmen, togs bara ut när jag slevade upp det jag skulle ha
Problemet med det här med att lukta och smaka är min matfobi- inbillar mig att det är oätligt även om det inte är det. Så då är det bättre att låta bli att lukta och smaka och lita på folks ord och använda ändå, då brukar jag inte reagera på det, speciellt inte när det är tillagat.
Köpt ny?Ska strax åka o hämta en motorcykel lite lagom oinspirerad att dra på mig skinnstället i dag men åker inte
utan, att vurpa på asfalt i jeans eller ännu värre i shorts inspirerar mig inte. Been there done that. 3v på sjukhus.
Jag har AC på nedervåningen
Men jag har helst 14-15 grader i sovrummet så det är inte helt lätt
Inte bra, det är inte lindan som sitter för hårt?Min fot är lite blå och svullen. Tror jag gått för mycket idag..
Har tagit av den, för några timmar sen. Tänkte också så, att benet kanske svullnat och lindan sitter för hårt.Inte bra, det är inte lindan som sitter för hårt?