Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Testa !!Jag funderar på om det inte vore varmare att ställa sig i regnet med tvål istället för att ställa mig i min dusch just nu
Tro mig, jag är riktigt sugen! Men med min pågående otur skulle nog regnet sluta precis när jag hade tvålat in migTesta !!
Bra där. "Folk säger" att det ska motverka allergi.Saltet får jag i mig via jordnötter.
Ooh... vad för loppis!? Jag älskar Engelsons och jag älskar loppis - två bra grejer i närheten av varandra är ju ett tydligt tecken på att planera en sommarutflyktBakar kokosflarn med smörkräm. Aldrig testat förut, men det är alltid lite roligt med nya recept ! Det ska vara en vaniljsmörkräm emellan två flarn, men jag tror att jag byter ut vaniljsocker mot kakao istället...
Hittade en STOR loppis bara 3 km ifrån Engelsons, så nu blir det secondhand-shopping på vår resa också...
ja, gissa varför bålgetingarna är så välkomna
Har precis fått avboka övernattningen i ett långhus då eldningsomförbud fortfarande gäller. Varken jag eller barnen vill bli sönderbitna av mygg, och det blir för dyr upplevelse att köpa en massa myggmedel. Så tråkigt men det räcker med myggbetten från igår, när jag ändå var i rörelse mesta tiden.