Brohjälpen, heter den.Ooh... vad för loppis!? Jag älskar Engelsons och jag älskar loppis - två bra grejer i närheten av varandra är ju ett tydligt tecken på att planera en sommarutflykt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brohjälpen, heter den.Ooh... vad för loppis!? Jag älskar Engelsons och jag älskar loppis - två bra grejer i närheten av varandra är ju ett tydligt tecken på att planera en sommarutflykt
Räddningstjänsten har under dagen bekämpat en skogsbrand i Norberg.
Nu kallas försvaret in för att hjälpa till.
Hemvärnet är på ingång nu under eftermiddagen och kommer hjälpa till med släckningsarbetet, säger Albin Backes, brandingenjör räddningsregion Bergslagen.
Det är torrt...Tycker det brinner väldigt mycket i år, men jag kanske uppmärksammar det mer.
Hittills har det brunnit mer i år än hela förra året sa de på radion idag.Tycker det brinner väldigt mycket i år, men jag kanske uppmärksammar det mer.
Göttlaborg, Göttlaborg, GöttlaborgNästa pucko som kallar min fina stad för Göttlaborg kommer att få en smäll.
Mmm. Endera dan kommer jag ju upp till Norrland. Och du står nu på min lista.
Min kompis klagade pa mygg harom kvallen. Hon ar mycket ute och har i Oregon har vi inga lanais som man har "in the south" utan man sitter ute tillsammans med insekterna. Hon var lite "distressed" over myggen. Hon hade fatt 2 (tva) myggbett den har sommaren.
Jag sprutade vin over hennes veranda och mina byxor och skrattade sa jag kiknade.
I'm living on the egdeMmm. Endera dan kommer jag ju upp till Norrland. Och du står nu på min lista.