Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Räddningstjänsten har under dagen bekämpat en skogsbrand i Norberg.

Nu kallas försvaret in för att hjälpa till.

Hemvärnet är på ingång nu under eftermiddagen och kommer hjälpa till med släckningsarbetet, säger Albin Backes, brandingenjör räddningsregion Bergslagen.

Tycker det brinner väldigt mycket i år, men jag kanske uppmärksammar det mer.
 
Sakta förvandlas sovrummet till ateljé. ❤️
20230627_190407.jpg
 
Börjar jobba igen imorgon efter lunginflammations och revbensdebaclet = eldar ikväll, så att korsryggskrället och den gamla skadan (som fortfarande är väldigt ilskna och gör att jag stapplar fram som nån uråldrig varelse) får lite extravärme i form av hett strilande vatten :up:
 
Min kompis klagade pa mygg harom kvallen. Hon ar mycket ute och har i Oregon har vi inga lanais som man har "in the south" utan man sitter ute tillsammans med insekterna. Hon var lite "distressed" over myggen. Hon hade fatt 2 (tva) myggbett den har sommaren.
Jag sprutade vin over hennes veranda och mina byxor och skrattade sa jag kiknade.

Ja två myggbett är ingenting, det går fort att få det :laugh: Däremot att sova ute med mygg tackar jag nej till så jag har köpt mig ett tält. Så nu ska vi tälta istället :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 756
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 848
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp