Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit uppe på återträff med den heliga porslinstronen i badrummet 😑

Vaknade med någon slags smärta i magen och tänkte på att i vanliga fall kan mina hungerkänslor visas i smärta istället för kurr etc. Det enda som hjälper då är att äta något.
Men med tanke på mitt illamående så drack jag bara lite vatten och liite cola.
Nehepp, det dög inte.
😑
 
Jättejättetrött. Varit på ridkurs i några dagar så trött i kroppen. Fick mess av en kollega om att jag kommer behöva hoppa in på en position resten av veckan som jag inte haft förut. Glad dock att jag fick lite mental förberedelse och kul att dom tror jag grejar det. Men jag hade hoppats på en ordentlig sömn och inte att katten skulle gosa med mig halva natten...
 
På jobb. Hade mycket hellre velat var aute på stranden men men. På platrs på kalla sidan (jobbar i fleecetröja shorts och med terassvärmare0 näsan rinner och jag mår allmänt lite sisådär men det blir nog bra.

Kollegan spelar countrymusik för kung och fosterland och vi fnissar åt det båda två :D

P ganska bra humör idag
 
Bra dag igår! Inte riktigt så fruktansvärt varmt tack vare regnet så jag tog en ridtur på lunchen (mycket klägg och skit dock...) och efter middagen tog jag en springtur (tyvärr för varmt för att ta med hundarna) och sen direkt till sjön för kvällsbad!

Idag började jag dagen med gymmet och sen en promenad med hundarna. Idag kommer det bli äckligt varmt. Vi funderar på att åka till mina föräldrar efter middagen i em och bada och låta ungarna åka badring efter båten :)

Nästa vecka är sista veckan innan efterlängtad och välbehövligt semester!
 
På jobb. Hade mycket hellre velat var aute på stranden men men. På platrs på kalla sidan (jobbar i fleecetröja shorts och med terassvärmare0 näsan rinner och jag mår allmänt lite sisådär men det blir nog bra.
Du är välkommen till vårt jobb då behöver du varken terassvärmare eller fleecetröja....
 
Så irriterande hosta, som hjälpts lite grann av läkerol tidigare. Men det är ju en illa idé när man är magsjuk, även om det känns okej just nu, så jag får sitta på händerna :arghh:
Eller ligga på dem då jag är i sängen :p
 
Otroligt trött 😂
Känns som jag kan sova 12 timmar om dygnet just nu.
Istället blir det gympass om 40min.

Sen lite plugg och sen BADA.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 757
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 848
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp