Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förstår det! :D
Min första tanke var "Men du kunde ju SAGT något om att du hade problem!!", men tja, bättre att lida i det tysta?!

Den är hyfsat ren nu, skulle behöva en extra dammsugare för att dammsuga den, men tja, det är nog lite överkurs kanske, även om jag faktiskt tycker synd om den och ogillar när min dammsugare är dammig och "skitig". :o
1687952077247.gif
 
Du är välkommen till vårt jobb då behöver du varken terassvärmare eller fleecetröja....
Egentligen behövs det inte heller här. Bara jag som är extremt frusen :o

Kollegorna står i horts och t-shirt och tycker det är varmt. Men nu har jag faktiskt stängt av terassvärmaen.- Fleecetröjan är dock kvar på

Mvh Diabetikern som åker med både rattvärme och rumpvärme i sommaren och 22 grdare i bilen
 
Hämtat ut melatonin
Så glad så
Och Victoza.
Kanske får Ozempic 4 juli men man vet aldrig.
Fått beställt nya glasögon och det var behövligt.
Tar lite tid när man måste först få ett kostnadsförslag och skicka till KFM och sen faktiskt hamna på den kostnaden med.
Som tur är så har specsavers 2 för en så det blir bra :)
Hade försämrad syn rejält på höger och lite på vänster.
Har märkt att jag inte ser att läsa med de jag har nu så.
 
G'morgon 🥱
I dag blir det en bra dag igen. Jag ska handla lite, baka rabarberkaka med toscatacke och sy ett overdrag for en "canopy" samt leta efter tyg till en duk jag behover.

Jag behover ocksa aka till var husbuss och hamta lite grejor som jag glomt dar. En granne med en Malle korsning har bett om traningshjalp sa vi bokade en lektion pa Fredag morgon och det innebar att jag behover lite kul grejor samt min traningsvast som inte har hal lite overallt.

Ena sonen har ocksa forklarat att han tycker att han och jag ska fixa vart badrum som behover en "uppgrade". Som han uttryckte det, "Du har ju gjort det forut och behover egentligen bara 'supervised labor' och det kan ju jag vara". Till helgen ska jag kolla pa kakel och golvplattor och annat som behovs till duschen. Det ska bli ett noje att riva ut det gamla skrapet!
 
Kände mig hungrig och sur, så tänkte gå och köpa en hämtpizza men det är 28 grader ute ... så jag åt två äpplen i stället och ska nog äta en minipizza senare. Har en i kylen.
 
Vilken pers. Det var en jäkla tur att jag skulle anlänt 45 minuter tidigt eftersom jag virrade runt på Östermalm i 35 minuter. Gick hopplöst vilse och google maps lurade mig att gå ännu mer vilse. Jag gick förbi Stureplan från olika håll 4 gånger! :rage::rage::rage::arghh::arghh::arghh: frågade om vägen minst sex gånger och gick ändå mer vilse.

Iaf behövs det inte någon mer motion idag, känns som jag gick mil - eller ja kilometer. På vägen hem skulle jag gå till Kungsgatan, vilket var runt hörnet, men hamnade fel igen och befann mig plötsligt på Malmskillnadsgatan.

Jag är lokalsinnelexier
 
Vilken pers. Det var en jäkla tur att jag skulle anlänt 45 minuter tidigt eftersom jag virrade runt på Östermalm i 35 minuter. Gick hopplöst vilse och google maps lurade mig att gå ännu mer vilse. Jag gick förbi Stureplan från olika håll 4 gånger! :rage::rage::rage::arghh::arghh::arghh: frågade om vägen minst sex gånger och gick ändå mer vilse.

Iaf behövs det inte någon mer motion idag, känns som jag gick mil - eller ja kilometer. På vägen hem skulle jag gå till Kungsgatan, vilket var runt hörnet, men hamnade fel igen och befann mig plötsligt på Malmskillnadsgatan.

Jag är lokalsinnelexier

Eh... tom jag som är lantis klarar att pricka Stureplan ;) :D

Det låter skitjobbigt i den här värmen, se till att få i dig vätska nu! :heart
 
Jag är uppvuxen i Stockholm, trots det går jag alltid vilse på Centralen (och överallt annars) :meh:

Skäl #64 att jag aldrig skulle kunna vara geolog. När jag väl är i skogen skulle det behövas gå skallgång med hundar och helikoptrar.
Som centralen ser ut nu kan nog nästan vem som helst gå vilse. Exet hade en kollega som inte visste var han var om han tog fel uppgång när han skulle gå till jobbet, som han haft i flera år. 😄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 757
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 848
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp