Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sådär. Nu vann jag en liten kaffekopp på Tradera! Och innan det några fina typ brevpapper. Jag har fortfarande inte gjort något med knappen jag vann här om veckan 😂
Åh gud! Nu kom jag på att jag drömde inatt att jag glömt betala massa auktioner som jag vunnit för flera månader sen! Hade jättemycket panik för att jag skulle ha fått dåliga omdömen 😂
Och jag handlar nästan aldrig på tradera 🤪
 
Hittade en som gav bort en säck hundmat i närheten, samma sort som min ena hund äter av. Känns konstigt att bara få den så frågade om personen vill ha rabarber då det växer som ogräs här 😂 hen kanske tycker jag är dum i huvudet...
 
Så kan du ju inte säga utan att visa den :)
Okej då!
1687899574116.png
 
Uuugh.. I torsdags var jag hos tandläkaren och gjorde en rotfyllning, dagen efter så åkte jag ned till landet och mamma med syrran. Såg fram emot en kul vecka :idea:
Sedan under helgen, precis som efter förra tandläkarbesöket i våras då samma tand lagades, så kände jag att jag höll på att bli sjuk.
Denna gång direkt hosta till skillnad från förra gången som åtföljdes mera av snuva. Men snuvan kom också.
Det räckte ju ändå gott och väl.

Tills nyss ikväll då jag fick lägga till lite 🤮
Kändes som att det stod upp i halsen på mig så jag tänkte att jag hade ätit för mycket (åt en bit tårta som var över från söndags och några körsbär), men nu när jag tänker på det så hade jag några sura uppstötningar under dagen igår.
Kände mig visserligen bättre efteråt men tar med mig en hink till sängen för säkerhets skull och tycker synd om mig själv :arghh:
 
Säsongsstart för Allsång på skansen ikväll och visst är det väl ändå något särskilt med introlåten (Stockholm i mitt hjärta) 😍. Välkända artister som Laleh, Loreen, Lasse Stefanz och Mando Diao och när programmet var slut gick sambon och la sig medan jag fortsatte titta när Mando Diao spelade vidare och äntligen Strövtåg i hembygden 😍.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 756
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 848
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp