Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väldigt vanligt. Händer till och med de som har jobbat länge inom förskola om de byter arbetsplats. Till slut blir man immun mot baciluskerna....Varje gång jag kommit tillbaka till förskolan har jag dragit på mig en ny infektion, förutom alldeles precis I början före jul...Begriper det fortfarande inte . Otroligt.
Absolut! Har en stallkompis som lyckats med flera infektioner de senaste månaderna av just den anledningen. Jag lever på det hoppet .Det är väldigt vanligt. Händer till och med de som har jobbat länge inom förskola om de byter arbetsplats. Till slut blir man immun mot baciluskerna....
Jag hoppas du har somnat om nu.
Det är väl alltid värt att sova även om det blir lite. Och framförallt att vila i tanken att om jag inte somnar har jag i alla fall vilat (och ofta har man minst tagit små powernaps man inte märkt också).
Självskadetankar kan jag föreställa mig verkligen kan förstöra sömn. Finns det något som distraherar? Typ ha något (inte för bra program) på tvn samtidigt att somna till? Musik?
Och du! Om det känns som tankarna förvärras ring efter hjälp innan det blir ohanterbart och du skadar dig själv!
Blir inget stall idag, lite för läskigt att ge sig ut på småvägarna med min lilla bil i snökaoset. Skulle bli värre under kvällen också.