Säg till om jag kan hjälpa! det där låter inget roligtVet inte. Yrsel, hjärtklappning, illamående, foglossning. Kroppen vill nog lägga ner nu och jag förstår den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säg till om jag kan hjälpa! det där låter inget roligtVet inte. Yrsel, hjärtklappning, illamående, foglossning. Kroppen vill nog lägga ner nu och jag förstår den.
Vena cava?Vet inte. Yrsel, hjärtklappning, illamående, foglossning. Kroppen vill nog lägga ner nu och jag förstår den.
Ja det är du!Har transkriberat 5.5 sidor utöver mitt vanliga 8-timmarsjobb. Nu känner jag att jag är värd att ta lite paus och kolla på en dokumentär eller nått!
Säg till om jag kan hjälpa! det där låter inget roligt
Vena cava?
ok, ta hand om dig, och dina barn.Nej just nu platsar det in på det sämsta jag mått plats två efter att vara nyförlöst med snitt så inte roligt är en ganska bra beskrivning
Det där låter spännande! Skulle ha velat provaVild vitlök i mängder! Visa bifogad fil 114008
Hej hej Lite va, vinkar från andra sidan om stan, har fått massa här med (såklart) .Är i östra husby (i Östergötland) nu! Hej alla grannar Är dock bara här över natten, typiskt att råka pricka in årets snöstorm ska sova över hos en granne och tänker att vi får se om vi kommer ut med bilen imorgon bitti, blir liite (underdrift!) jobbigt annars
Grannen vi sover hos ringde en annan granne och fixade plogning innan vi ska vara vid kyrkanHej hej Lite va, vinkar från andra sidan om stan, har fått massa här med (såklart) .
Så braGrannen vi sover hos ringde en annan granne och fixade plogning innan vi ska vara vid kyrkan