Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det börjar ta i lite utanför. Snön har börjat lägga sig. Glad jag bar in ved igår.

Hundarna njuter och det är inte ens kallt inne
333170739_952914062563311_5993175212757013257_n.jpg
 
Hemma sjuk för andra dagen. Redan igår kväll känns det som om jag mådde bättre, idag känns det som jag är frisk. Så nu har ringt och berättat att jag kommer till jobbet i morgon. Lite märkligt när det vänder så snabbt. I går eftermiddag mådde jag skräp å på kvällen mådde jag bra. Å idag känner jag mig frisk.
 
Hemma sjuk för andra dagen. Redan igår kväll känns det som om jag mådde bättre, idag känns det som jag är frisk. Så nu har ringt och berättat att jag kommer till jobbet i morgon. Lite märkligt när det vänder så snabbt. I går eftermiddag mådde jag skräp å på kvällen mådde jag bra. Å idag känner jag mig frisk.
Visst är det märkligt! Jag har vare borta nästan 2 veckor.. i förrgår däckad å tanken på jobb långt borta. Idag tanke om ev jobb imorgon
 
Tittade ut genom fönstret. Solen skiner och det är vårväder. Känns inte som om det kommer att komma en massa snö om några timmar. :cautious:
Tror jag ska gå en promenad innan snön börjar vräka ner.
 
Tittade ut genom fönstret. Solen skiner och det är vårväder. Känns inte som om det kommer att komma en massa snö om några timmar. :cautious:
Tror jag ska gå en promenad innan snön börjar vräka ner.
Samma här. I morse var det -13 här men nu är det plusgrader och solen verkligen värmer på. Känns konstigt att det ska bli snökaos.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 206
Senast: Glimra
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 030
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 142

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp