Nä nån mer shettis blir det inte nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä nån mer shettis blir det inte nu
Kom hem till mig och mys med mina bostons istället Jag har godis, chips, frukt, choklad och annat gottigt hemma jag kan bjuda påSitter äntligen på ett tåg mot jobbet. Men med gråten i halsen.
Jävla pisshattar och jävla pms som gör att jag bryr mig när pisshattar är pisshattar mot mig.
Trots min hundfobi hade jag nog faktiskt hellre gjort det Öva på att lära mig hänga med vovve + gottigt = vinnande koncept!Kom hem till mig och mys med mina bostons istället Jag har godis, chips, frukt, choklad och annat gottigt hemma jag kan bjuda på
Visst är det märkligt! Jag har vare borta nästan 2 veckor.. i förrgår däckad å tanken på jobb långt borta. Idag tanke om ev jobb imorgonHemma sjuk för andra dagen. Redan igår kväll känns det som om jag mådde bättre, idag känns det som jag är frisk. Så nu har ringt och berättat att jag kommer till jobbet i morgon. Lite märkligt när det vänder så snabbt. I går eftermiddag mådde jag skräp å på kvällen mådde jag bra. Å idag känner jag mig frisk.
Mycket märkligt. Men mycket glad att jag är frisk igenVisst är det märkligt! Jag har vare borta nästan 2 veckor.. i förrgår däckad å tanken på jobb långt borta. Idag tanke om ev jobb imorgon
Samma här. I morse var det -13 här men nu är det plusgrader och solen verkligen värmer på. Känns konstigt att det ska bli snökaos.Tittade ut genom fönstret. Solen skiner och det är vårväder. Känns inte som om det kommer att komma en massa snö om några timmar.
Tror jag ska gå en promenad innan snön börjar vräka ner.