Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suck. Slöseri att vakna 04, när man verkligen vill sova så man är pigg idag.
Ganska mentalt slitsam dag igår också. Inte så slitsam idag så vill ju vara pigg så jag kan njuta av det.
Istället ligger jag här och styr in tankarna easterbunny lite eftersom hjärnan vägrar slappna av.
 
Senast ändrad:
Jag har matat katten och sitter och kollar avgångar med pendeln. Det ser ut som att det är ännu en dag med kaos.

Jag har inte supermycket lust att ta mig till jobbet i dag faktiskt, om det ska gå pendeltåg så här jättesällan och dessutom vara snökaos i eftermiddag kommer jag kanske inte hem alls. Får otroligt mycket panik av tanken att vara fast på jobbet.:arghh:
 
Precis duschat, och ska snart förbereda på att åka till jobbet. Blir bussen denna vecka, som vanligt på min barnfria vecka. Och med det inkommande snökaoset överlåter jag gärna körningen till andra :D
 
Och var finns den obligatoriska bilden? :angel::angel:

Stor, mellan eller liten? :D Grattis! :love:

nej men, vad för en? :)

Liten nu men stor för sin ålder :love: 10 månaders islandssto!

28E90BDC-C30D-433B-8A14-D2CC3A210A54.jpeg
 
Alla mina hundvakter är sjuka så jag jobbar hemifrån nu nder förmiddagen sen åker ja in till jobbet efter lunch.

Sitter i morgonrock och kikar ut på blåsten. Mina hundar har inte gått upp än :rofl: Rejäla sjusovare de där 2. Funderar påom jga skla tända i pannan men det ä'r ganska varmt här inne. Blåser från "rätt# håll där jag har hus framför och inte bara mil med åkermark. Gött

Grannarna är nog inte så nöjda nu är det de som åker på det :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 205
Senast: Glimra
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 029
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 141

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp