Ska nog ta en dusch nu. När dottern kommer hem från sin crossfit så ska vi äta kvällsmat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I min barndom hade vi en granne som alltid hade schäfertikar med samma namn.Haha, min farmor hade en whippet som hette Dino
En visade sig vara ruttenKöpte nyss två gurkor för cirka 59 kr
Pussar ponny
Ska rida en häst jag inte ridit på flera år men han är min drömhäst och har alltid varit.
Från första morgonen som ett nyfött litet föl, har jag alltid suktat efter just den här individen. Konstigt hur sånt där funkar.
Reklamera!En visade sig vara rutten
(Jag brukar verkligen vara jättenoga och kolla!)
Ja, borde men… känns omständigt.Reklamera!
Långt till affären?Ja, borde men… känns omständigt.
En bit ja, det får vara.Långt till affären?
Var snäll mot dig själv i alla fall! Vi alla gör mycket dumt.Pratade lite med en vän och hon fick mig ett inse lite saker, det var tufft men ändå bra. Nu har jag lite dåligt samvete för att jag varit sur och bitter, vilket är lite orimligt för jag har bara varit det för mig själv. Inte mot personen i fråga.
Dumma känslor nu igen!
Ens svägerskans heter Macka-damm (Hähä) och den andras Consuela efter hushållerskan i Family Guy.Det verkar så gulligt
Jag skulle dö av skratt av att ha en sån!!
Våran robotdammsugare heter Dobby och är döpt efter husalfen i Harry Potter.Det verkar så gulligt
Jag skulle dö av skratt av att ha en sån!!
Skulle haft en tråd om Robotdammsugares namnVåran robotdammsugare heter Dobby och är döpt efter husalfen i Harry Potter.