Ätit rester och är nu MÄTT ! Ett kycklingben, två tacos och en belgisk våffla med sylt och grädde. Rena rama buffén alltså....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför får ni inte göra iordning?Är ledsen och besviken att vi inte kommer kunna göra ordning vår källare på det sätt vi vill efter översvämningen pga fukt. Så nu sitter jag och fulgråter och känner mig så dum och bortskämd men det blev verkligen att hela min vision bara föll. Känner mig som ett bortskämt barn men måste bara få sörja klart lite. Hade valt tapeter och färger och allt.
Vi får göra ordning men inte alls åder sätt vi önskat. Den bästa lösningen för huset är inte alls så som vi vill ha det, helst ska alla ytterväggar putsas och vi ville ha tapeter och bröstpanel. Så en helt annan känsla än jag hade planerat. Lite i-landsproblem men blev verkligen så ledsen.Varför får ni inte göra iordning?
Min heter Dino av oklar anledningHar jobbat och ätit och hittat saker som varit borta sedan jag flyttade.
Läste nyss en tråd på FB om robotdammsugare med namn och kände att jag vill ha en robotdammsugare, inte för att jag inte vill dammsuga själv utan för att jag tycker det är gulligt att döpa den
Rimligt...
Gulligt! Det hette min farmors långhåriga schäfer! Den vaktade henne mot alla män, även sönerna, kanske speciellt sönerna, så att de inte skulle göra henne illa- och de vågade inte det. Underbar hund minns jag!Min heter Dino av oklar anledning
Min heter Sally och går ibland vilse eller går i cirklarHar jobbat och ätit och hittat saker som varit borta sedan jag flyttade.
Läste nyss en tråd på FB om robotdammsugare med namn och kände att jag vill ha en robotdammsugare, inte för att jag inte vill dammsuga själv utan för att jag tycker det är gulligt att döpa den
Rimligt...
Sånna små liv juMin heter Sally och går ibland vilse eller går i cirklar
Haha, min farmor hade en whippet som hette DinoGulligt! Det hette min farmors långhåriga schäfer! Den vaktade henne mot alla män, även sönerna, kanske speciellt sönerna, så att de inte skulle göra henne illa- och de vågade inte det. Underbar hund minns jag!