Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan man inte lita på . Här skulle det bli 6 minus men blev -11 som lägst, köldhål så vi ska alltid vara "värst"Samma här. Och, precis som igår, skulle det enligt prognos inte nå dit....
Blev sjukt opepp på precis allt när jag såg att snön vräkte ner i går. Ännu mer opepp i morse. Sedan kom jag ihåg att i dag får jag ändå pussa på ponnysar. Då är allt värt något igen!
Du får ha en litet låsbart kassaskrin till DreamisOj, här är det blått och moln och inte en flinga inom synhåll. Snöade lite igår så det är lite vitt på marken men inte mer. Halkigt dock.
Förövrigt så möttes jag av en totalt ituriven (full) Dreamiespåse och att katten kräkts över hela min yogamatta. Trodde det bara var att kassera den, men efter att ha spolat av den i badkaret så verkar ingenting ha fastnat. Så nu ligger den på tork. Tur att hon är söt. Iofs mitt eget fel eftersom jag lämnade datastolen åt fel håll så hon kom åt den femtielfte lådan jag förvarar kattgodis i. Jag vill gärna ha en påse nära till hands för kloklippning och inte behöva gå ut i köket, hämta pallen och fiska fram godiset ur skåpet ovanför kylskåpet. Tyvärr är golvet i mitt datorrum icke-slipat trä så det blir lätt stickigt. Måste komma ihåg att köpa ett golvskydd.
Samma här…Min kollega är sjuk, så jobbar för två idag.
Rätt skönt ändå, får sköta mig själv på ett annat sätt.Samma här…
Du får ha en litet låsbart kassaskrin till Dreamis
Nyckeln runt halsen
Därför ska den hänga runt halsenNågot säger mig att Megara lär sig använda nycklar i så fall... @MJLee
Därför ska den hänga runt halsen