Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens sista möte avklarat. Nu sitter jag i telefonkö till Tui för att boka resa, de verkar inte vara så pigga på att man ska boka resor, väntat i tio minuter med helt gräslig pausmusik (som dessutom byts av varje minut med en ny slinga). :rofl: Jag har egentligen en jättesnabb fråga bara kring bagage, men hittar inte svaret på hemsidan och chatten ligger nere. Typisk måndag misstänker jag.
 
Dagens sista möte avklarat. Nu sitter jag i telefonkö till Tui för att boka resa, de verkar inte vara så pigga på att man ska boka resor, väntat i tio minuter med helt gräslig pausmusik (som dessutom byts av varje minut med en ny slinga). :rofl: Jag har egentligen en jättesnabb fråga bara kring bagage, men hittar inte svaret på hemsidan och chatten ligger nere. Typisk måndag misstänker jag.
Åh, vart ska ni resa?
/res-abstinens deluxe
 
Har jobbat och ätit och hittat saker som varit borta sedan jag flyttade.
Läste nyss en tråd på FB om robotdammsugare med namn och kände att jag vill ha en robotdammsugare, inte för att jag inte vill dammsuga själv utan för att jag tycker det är gulligt att döpa den :D

Rimligt...:sneaky:
 
Tuggar på ett päron och andas lite under en ovanligt jobbig jobbdag. Den är egentligen inte ovanligt jobbig av någon särskild anledning, det är nog mest bara en typisk måndag-måndag. Vetskapen att jag bara ska jobba en enda måndag till från nu och fram till 24 april hjälper helt klart men gör det inte lättare att kicka igång jobbet igen just exakt nu. Får nog ta till mitt gamla trick med fokus-timers för att se till att jag får gjort det jag behöver idag!
 
Är ledsen och besviken att vi inte kommer kunna göra ordning vår källare på det sätt vi vill efter översvämningen pga fukt. Så nu sitter jag och fulgråter och känner mig så dum och bortskämd men det blev verkligen att hela min vision bara föll. Känner mig som ett bortskämt barn men måste bara få sörja klart lite. Hade valt tapeter och färger och allt.
 
Vår heter Edgar efter butlern i Aristocats!
Nu har jag inte råd att köpa någon och känner inte att det är ett mål att spara till (de lite billigare varianterna känns inte riktigt som kvalitet) heller, så jag har inte funderat på namn, men alltså som jag skrattade åt namnen och beskrivningar i den tråden på FB! :D Pratar du med Edgar också? ÄR han hyssig?

Jag kanske måste köpa en när jag är 95 bast och sitter på pensionärshemmet, bara för att ha någon att prata med och om där liksom. Och rita ögon, morrhår, svans och mun på!
(får komma ihåg att skriva ner det på lapp till mina barn så de gör det åt mig ifall jag är dement när jag hamnar där :D )
 
Ska packa ihop och åka hem från jobbet. Har haft en bra dag och en dålig dag på samma gång. Gråtit en skvätt för att jag fått för mig att mina nya kollegor tycker jag är jobbig, men också haft trevligt med samma kollegor och dessutom haft flow i arbetet. Hoppas det bara var hjärnspöken i förmiddags.
 
Nu har jag inte råd att köpa någon och känner inte att det är ett mål att spara till (de lite billigare varianterna känns inte riktigt som kvalitet) heller, så jag har inte funderat på namn, men alltså som jag skrattade åt namnen och beskrivningar i den tråden på FB! :D Pratar du med Edgar också? ÄR han hyssig?

Jag kanske måste köpa en när jag är 95 bast och sitter på pensionärshemmet, bara för att ha någon att prata med och om där liksom. Och rita ögon, morrhår, svans och mun på!
(får komma ihåg att skriva ner det på lapp till mina barn så de gör det åt mig ifall jag är dement när jag hamnar där :D )
Han är lite vimsig tycker jag! Sitter och lurar under bokhyllor och sådär. Annars är han rätt så arbetsam och samarbetsvillig ändå! Såg en som använde sin som servitör på fest, de hade en serveringsbricka med snittar ovanpå 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 201
Senast: Glimra
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 028
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
719
Senast: Svartkatt
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 141

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp