Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är så jäkla less på att vara sjuk nu! Trodde jag sjukat mig färdigt för ett tag efter den där supersega Coviden jag hade i flera månader. Men icke!
Ändå glad att jag råkat tajma bli sjuk när det är första F1-loppen för i år. Så har haft F1-maraton i 3 dagar. :love:
 
Nu är det nerförsbacke, bara sex timmar kvar :p
När jag har slutat ska jag, för ovanlighetens skull, åka hem direkt och lägga mig. Tar stallet på eftermiddagen sen tillsammans med dottern.
I övrigt blir det nog ganska lugnt. Ska fixa lite hemma, kanske laga lite mat och så har dottern crossfit-träning. Behöver inte stressa med att vända dygnet heller. Jobbar inte dag förrän fredag :)
 
Kampen mot minusgraderna fortsätter. -7,7 idag.
Men kroppen kändes bra iaf.
Nu kaffe och macka.
Sen jobb 8-16
04588846-1FE2-464B-9D3C-C8CBC70FC672.jpeg
 
Gick upp strax före 5 när sambon åkte till jobbet. Skönt att hinna elda och värma upp innan jag åker och jobbar- 10 minusgrader ute. Himla skönt att börja dagen med en dusch :love: .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 200
Senast: Glimra
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 027
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
719
Senast: Svartkatt
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 141

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp