Förkyld (IGEN . Hoppas det är snabbt övergående!) =glass .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart dom har namn, min heter Robban.Har jobbat och ätit och hittat saker som varit borta sedan jag flyttade.
Läste nyss en tråd på FB om robotdammsugare med namn och kände att jag vill ha en robotdammsugare, inte för att jag inte vill dammsuga själv utan för att jag tycker det är gulligt att döpa den
Rimligt...
Min heter RobertoKlart dom har namn, min heter Robban.
Hur mår du egentligen?Har lyckats ta mig till sängen. Trött. Lite lätt illamående. Nedbrottad av hundar som vill mysa. Jag har för mycket jag vill göra nu, vill inte sova... Oklart hur mycket jag kan hinna med innan jobbet imorgon. Jobbar iaf eftermiddag så det blir att gå hem i snöstorm sedan. Det kan nog bli mysigt
Mår ok, förutom just väldigt trött. Det blir så ibland att hjärnan snurrar iväg så att jag inte får ro trots att kroppen är fysiskt slut. Just idag har det varit fullt upp, sov dåligt förra natten också. Tippar på att det känns bra imorgon när jag väl fått lite sömn. Om jag någon gång mår bra sent på kvällen så blir jag mest förvånad, det händer men är ovanligtHur mår du egentligen?
Du kanke behöver en annan "nattningsrutin"?Mår ok, förutom just väldigt trött. Det blir så ibland att hjärnan snurrar iväg så att jag inte får ro trots att kroppen är fysiskt slut. Just idag har det varit fullt upp, sov dåligt förra natten också. Tippar på att det känns bra imorgon när jag väl fått lite sömn. Om jag någon gång mår bra sent på kvällen så blir jag mest förvånad, det händer men är ovanligt
Det skulle jag säkert behöva! Framförallt behöver jag komma i säng tidigare. Nu är det visst midnatt, igen, och jag lär troligen vakna vid 6:30 imorgon. Blir inte mycket sömn. Imorgon eller i övermorgon behöver jag handla mat. Har som plan att försöka köpa bra mat då, för jag vet att jag påverkas mycket av sådant, sover bättre om jag äter bra osv. Om jag sedan kan få dagens sysslor gjorda på förmiddagen innan jobbet, istället för att sätta igång med allt när jag kommer hem vid kl 20, då blir det nog ännu bättre...Du kanke behöver en annan "nattningsrutin"?
Jag gör samma misstag om och om igen. Tänker att jag ska gå isäng i tid men plötslig tär klockan ett eller två... fast samtidigt vet jag att jag vaknar mellan tre och fyra istället om jag somnar för tidigt. Det är tamefan inte lätt.Det skulle jag säkert behöva! Framförallt behöver jag komma i säng tidigare. Nu är det visst midnatt, igen, och jag lär troligen vakna vid 6:30 imorgon. Blir inte mycket sömn. Imorgon eller i övermorgon behöver jag handla mat. Har som plan att försöka köpa bra mat då, för jag vet att jag påverkas mycket av sådant, sover bättre om jag äter bra osv. Om jag sedan kan få dagens sysslor gjorda på förmiddagen innan jobbet, istället för att sätta igång med allt när jag kommer hem vid kl 20, då blir det nog ännu bättre...
Jag hoppas du har somnat om nu.Funderar på om det ens är värt att sova inatt eller om jag ska upp om två timmar. Självskadeimpulserna kommer och går.