Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad läser du?Funderar på att lägga mig i sängen och läsa en stund innan det är sovdags.
Badrummet! Ett rent badrum är viktigare än en skinande ren kyl, för migNu har jagarit och handlar smör och kaffe och lite andra prylar som är bra att ha när man får gäster. Ska jag sedan ta itu med kylen eller badrummet först? Söker Bukehjälp med motiveringen här!
Jag får ta ett vinglas emellan eftersom jag officiellt har semester nu.
Choklad brukar ha rätt när den kallar på en. Bäst att lyssna!Slösurfar och väntar på att maken ska komma ut ur duschen så att vi kan bänka oss framför kvällens film (The Pelican Brief). Fick en stor Toblerone av en av tjejerna i stallet idag, som tack för att jag tog morgonfodringen när hon fick problem med bilen, och jag känner hur den ropar på mig från köket och hävdar att den absolut måste vara med på filmkvällen
Jag menar det!Choklad brukar ha rätt när den kallar på en. Bäst att lyssna!
Nu har jag redan börjat med kylen (mest för att jag köpt varor som måste in där och den var bekvämt tom innan) men också för att jag städar badrummet oftare! Men tack för pepp!Badrummet! Ett rent badrum är viktigare än en skinande ren kyl, för mig
Smäller de redan?! Jag glömmer hur vaninnigt det är runt nyårafton hemma. Trodde det hade blivit bättre.Tittar på His Dark Materials på HBO och försöker överrösta smällarna där ute. Väldigt glad att mina hundar inte är det minsta skotträdda, men helst ska de ju inte bli det heller. Så försöker ge dem fortsatt bra förutsättningar.
NaturligtvisJag menar det!
Gäller samma sak för rödvin, händelsevis? *frågar åt en kompis*
Den är så braTittar på His Dark Materials på HBO och försöker överrösta smällarna där ute. Väldigt glad att mina hundar inte är det minsta skotträdda, men helst ska de ju inte bli det heller. Så försöker ge dem fortsatt bra förutsättningar.
Ja, de är igång. Började redan innan jul med enstaka smällare, sen har det blivit mer. Tycker det blir vanligare att det smälls lite året runt.Smäller de redan?! Jag glömmer hur vaninnigt det är runt nyårafton hemma. Trodde det hade blivit bättre.
Har du sett hela? Jag har läst åtminstone en av böckerna och sett filmen Guldkompassen. Tycker serien känns mer våldsam och allvarlig, men det är kanske mina referensramar som skiftat sen den filmen kom ut 2007 (som tiden går!!!).Den är så bra