Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jagarit och handlar smör och kaffe och lite andra prylar som är bra att ha när man får gäster. Ska jag sedan ta itu med kylen eller badrummet först? Söker Bukehjälp med motiveringen här!
Jag får ta ett vinglas emellan eftersom jag officiellt har semester nu. ;)
 
Sökt lite jobb, men det är svårt att hitta jobb som är kontorstider sas och som inte kräver specifik utbildning.
Jag har ju utbildning men bara inom det område jag inte vill jobba inom eller som bara är säsongsjobb (skolfotograf).
 
Slösurfar och väntar på att maken ska komma ut ur duschen så att vi kan bänka oss framför kvällens film (The Pelican Brief). Fick en stor Toblerone av en av tjejerna i stallet idag, som tack för att jag tog morgonfodringen när hon fick problem med bilen, och jag känner hur den ropar på mig från köket och hävdar att den absolut måste vara med på filmkvällen :d
 
Slösurfar och väntar på att maken ska komma ut ur duschen så att vi kan bänka oss framför kvällens film (The Pelican Brief). Fick en stor Toblerone av en av tjejerna i stallet idag, som tack för att jag tog morgonfodringen när hon fick problem med bilen, och jag känner hur den ropar på mig från köket och hävdar att den absolut måste vara med på filmkvällen :d
Choklad brukar ha rätt när den kallar på en. Bäst att lyssna!
 
Spenderat mer eller mindre hela dagen i stallet med en kompis och hennes son; blev "bara" 20 min skritt på ridbanan barbacka på fleecetäcke och i grimma och grimskaft och bara myste I snöfallet- hade inte ridit alls om jag inte hade haft broddar på på pållan idag kan jag säga, att jag skodde upp henne är bland det bästa beslut jag tagit detta år! 👍. Mest fixat och så sett när fyra av hästarna fått behandling av equifysioterapeuten 😊. Härligt att bara hänga lääänge i stallet med mina toppenhärliga stallkompisar och hästar 🥰. Fick faktiskt bli en pizza att dela på till middag såhär mitt i veckan när klockan var så pass mycket när både ssmbon och jag kom hem ☺️. Nu sova 🥱.
#varförkrånglatilldetnärmankangöradetenkelt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum. Därför är jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 740
Senast: Görel
·
Hemmet Vi eldar och det resulterar i att allt har en svart hinna över sig. Jag har en gammal Josef Frank lampa med linskärmar som är ordentligt...
Svar
4
· Visningar
313
Senast: Saigon
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 593
Mat Någon som kan rekommendera ett bra recept på pizzasallad som inte är alltför syrlig? Jag gillar oftast pizzasallad men ibland blir jag...
Svar
8
· Visningar
345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp