R
Raderad medlem 68338
Tänkte på dig på julafton. Svärmor hade verkligen gått over the top med löjrommen på ägghalvorna i år.
Löjrommen kan aldrig bli over the top!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte på dig på julafton. Svärmor hade verkligen gått over the top med löjrommen på ägghalvorna i år.
Fler blommor med bud åt folket! Så fint av dem, och av dig att hjälpa dem såhär i mellandagarna!Fick ett samtal igår från ett företag och jag hjälpte dem lite snabbt.
och de skickar blommor, jag fick blommor med bud! jag har aldrig fått blommor med bud förut.
jag blev rörd!
Skrev bara ihop en liten blurb om MIM, matematisk information management. Men att få blommor för det det värmde.Fler blommor med bud åt folket! Så fint av dem, och av dig att hjälpa dem såhär i mellandagarna!
Ica har en app där man kan göra listor och sen klicka i det man tagit så det försvinner ur listan. Provat den?Trängs med halva stan på ICA och håller på att explodera. Blir tokig på min mammas handlingslistor, det står typ bara ost… ok vilken ost? Sån där mjuk färsk ost? Ost som man hyvlar? Getost? Mögelost? Riven ost?
Sedan kan hon skriva typ toalettpapper… följt av något på andra sidan butiken, osv. Så man får springa kors och tvärs som en jojo. Jag måste ta sakerna i den ordningen de står på listan, annars glömmer jag vad jag plockat och det blir kaos
Normalt sett skriver jag om listan i ungefärlig ordning själv, men nu var ringde mamma när vi var ute och då undrade hon om jag kunde handla några saker till henne. Och de där några sakerna visade sig visst vara en hel handlingslista, så jag hann inte ordna om listan.
Så, end of rant. Nu har jag klagat av mig och ska fortsätta trängas med halva stan på ICA
Har samma önskan men verkar bli tvärtomSitter och tittar ut på snöfall. Har en önskan om att det får ligga kvar men det verkar mycket tveksamt enligt SMHI. Har dragit på mig en skrällig hosta så borde nog hålla mig hemma men jag börjar bli rastlös och skulle vilja ta mig en tur till staden.
Tittar på Dr Quinn då sambon helt snöat in på det(s 4 avsnitt 18 är han på nu), funderar på vilken hårspray som fått Sullys hår att ligga tvärstilla i full galopp/storm/kastningar med håret/full sprint genom skogarna.
Person som bor i Sverige visar den över till exempel Discord och deras "share screen" funktion. Så gör jag och mina spelkompisarHurdå menar du? Varken Cmore eller Tv4 funkar i UK.
Åh, haha! Jag tror inte att jag har någon såpass engagerad kompis i sverige. Det skulle kännas väldigt besvärlig för mig också men tack för tipset!Person som bor i Sverige visar den över till exempel Discord och deras "share screen" funktion. Så gör jag och mina spelkompisar
Vill jag inte se programmet drar jag igång ett avsnitt åt dem och går och lagar mat/ läser/ kollar tv eller liknande.