Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klockan ringer tydligen om drygt fyra timmar. Sedan ska jag orka vara social och äta som en häst på kvällen. Jag tror jag föreslår en siesta mitt på dagen faktiskt. Föräldrarna har ju också varit vakna ohemult tidigt när de landar här, och vi ska ut på typ finmiddag på kvällen. :D
 
Ica har en app där man kan göra listor och sen klicka i det man tagit så det försvinner ur listan. Provat den?

Jag anvander Google Docs ... Dar gor jag manga olika listor (en for "groceries" en for Costco, en for IKEA, etc) och valjer att ha sa jag kan klicka bort varan nar jag lagt det i vagnen.

Barnbarnen ar har for en "sleepover" ... det ar inte klokt sa trott man blir ... och sa manga pannkakor som gar at.😲😁
 
Typ vaken och dags att äta frukost.
Kom hem sent igårkväll från min resa. Men så skönt att vara på hemmaplan och sova i min säng. :love:

Blev något senare än tänkt då min bror bestämde sig för att "rymma" från sjukhuset där han var på LPT. Så hela dagen spenderades med att prata med honom på telefon/sms och försöka få honom att åka tillbaka. Tyvärr utan framgång så får se om polisen får dit honom istället när han väl kommer fram...
 
Meeeen åh onödiga skitväder, hoppas inte hagarna blir katastrofdåliga nu bara när mildväders skit väntar👎. Det ska vara kallt och snö nu! Punkt. Desto mysigare att vakna med spinnande katt tätt intill 🥰.
Skitväder här med, och jag har uteritt planerad. Ambres kommer att hata mig 🙈

Edit: ambres avskyr regn och det är typ dimma här. Han är dessutom långsint. Men jag rider hellre idag än på nyårsdagen så han hinner släppa det till nästa gång!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum. Därför är jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 739
Senast: Görel
·
Hemmet Vi eldar och det resulterar i att allt har en svart hinna över sig. Jag har en gammal Josef Frank lampa med linskärmar som är ordentligt...
Svar
4
· Visningar
313
Senast: Saigon
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 589
Mat Någon som kan rekommendera ett bra recept på pizzasallad som inte är alltför syrlig? Jag gillar oftast pizzasallad men ibland blir jag...
Svar
8
· Visningar
345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp