Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ica har en app där man kan göra listor och sen klicka i det man tagit så det försvinner ur listan. Provat den?
Just nu läser jag om Ninth House av Leigh Bardugo eftersom uppföljaren kommer ut i början av januari.Vad läser du?
Samma på mitt sjukhus. Men jag skyllde på att jag hade svårt att andas i dom. Så i morgon får jag ta med egna i tyg i stället.Redan på dåligt humör. På sjukhuset måste vi bära mask. Jag hatar att bära mask! Det leder till trötthet, huvudvärk och dålig hy
Jag kan inte heller andas i mask. Får lätt panik av dem. Så jag sliter av dem så fort det är möjligt.Samma på mitt sjukhus. Men jag skyllde på att jag hade svårt att andas i dom. Så i morgon får jag ta med egna i tyg i stället.
Skitväder här med, och jag har uteritt planerad. Ambres kommer att hata migMeeeen åh onödiga skitväder, hoppas inte hagarna blir katastrofdåliga nu bara när mildväders skit väntar. Det ska vara kallt och snö nu! Punkt. Desto mysigare att vakna med spinnande katt tätt intill .
Känner med dig. Maskbärandet fördärvade min nästipp för alltid.Redan på dåligt humör. På sjukhuset måste vi bära mask. Jag hatar att bära mask! Det leder till trötthet, huvudvärk och dålig hy
Jag vaknade med kattklor i fötterna idag med.Meeeen åh onödiga skitväder, hoppas inte hagarna blir katastrofdåliga nu bara när mildväders skit väntar. Det ska vara kallt och snö nu! Punkt. Desto mysigare att vakna med spinnande katt tätt intill .