athena_arabians
Trådstartare
Säker kan jag såklart inte vara. Men jag valde att göra såhär. Vi har alla möjligheter att välja vilket förhållningssätt vi vill ha gentemot andra. Vara misstänksamma eller inte.
Exakt så här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säker kan jag såklart inte vara. Men jag valde att göra såhär. Vi har alla möjligheter att välja vilket förhållningssätt vi vill ha gentemot andra. Vara misstänksamma eller inte.
Ok. Jag är gärna snäll men jag är också noga med att saker ska gå rätt till.Och ibland får en gå på sin magkänsla. Jag är hellre för snäll en gång extra än en gång mindre.
OkSäker kan jag såklart inte vara. Men jag valde att göra såhär. Vi har alla möjligheter att välja vilket förhållningssätt vi vill ha gentemot andra. Vara misstänksamma eller inte.
Låter som du vill ha ett ja på den frågan, så jag säger jaVisst måste man dricka upp eventuella kvarglömda julöl från i fjol? För visst blir de dåliga om de får stå?
Visst måste man dricka upp eventuella kvarglömda julöl från i fjol? För visst blir de dåliga om de får stå?
Jag har hört att den 19/12 är deadline, så det är bråttom nu!Visst måste man dricka upp eventuella kvarglömda julöl från i fjol? För visst blir de dåliga om de får stå?
I en värld av överflöd är fattigdom ett politiskt beslut.Har kommit hem efter att ha handlat mat. En gammal dam stod före mig i kön. Råkade se hennes korg med några få varor. När hon plockade ihop sina saker, rullade mina varor in i 'avdelningen' bredvid hennes. Hon tog mitt kött, såg jag i ögonvrån. Kassörskan såg det också och var på väg att säga till men hejdade sig när jag tog ögonkontakt och skakade på huvudet.
Jag låtsades vara fullt upptagen att plocka upp resten och lilla tanten tog mina bananer också.
Nu sitter jag här och gråter för att det är för jävligt att vissa har så ont om pengar.
Nä lite väl kyligtInte kul när det blir så kallt
Huu!! Tyckte våra drygt 14 inne var väl kyligt.Ugh..... Vi hade 10 grader "varmt" inne i natt. Jag klickade på luftvärmepumpen, men den jobbar dåligt när det är -17 grader ute. Nu eldar jag och nuvarande temperatur är 12 grader. Nåja, det går ju åt rätt håll i alla fall...
Usch så jobbigt ❤Känner att jag börjar få panikångest.
Vet inte vad jag ska göra. Försökt se föera serier men kommer inte till ro. Va ute med hundarna men valpen är halt så han ska inte gå så långt o Gry krampar.
Har duschat o gjort inpackning mm
Oh, där sa du något! Ska slå in barnets julklappar!Haft en fin dag där jag ändå fått en del gjort! Städat lgh, slagit in massa julklappar och födelsedagspresenter, gått en runda med hundarna och lagat god middag
Inga måsten kvar till imorgon, så får se vad dagen vill bjuda på då! Funderar på att kolla på gårdagens På spåret snart