Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en bra idé. Jag har bra regnbyxor. Om jag har lager på lager och sedan de utanpå så kanske det klarar sig. Det är främst när jag ligger i snö och fotograferar som jag brukat använda termobyxorAnnars kanske kolla Engelsons? De har termobyxor och har ju en rätt rimlig prisnivå. En annan grej som funkar är ju att ha dubbla lager, dvs rejälare underställ och något vindtätt ovanpå.
Du får rapportera hur det gickSer att katten gjort sin plikt... hon är utanför kontorsfönstret och har tagit en råtta Dock är det lite ställningskrig, tre skator är sugna på bytet också
Edit: FYRA skator!
Du får rapportera hur det gick
Väcktes imorse av en leverans från känt möbelvaruhus som dök upp okaraktäristiskt tidigt. Lite good cop/tired cop över budkillarna varav den ene pladdrade glatt med mig trots en historik av flera missade samtal och sms från dem, och den andre verkade ha tagit det personligt och inte kunde med att ens se på mig. (Vilket jag i och för sig var rätt glad för då jag inte är särskilt presentabel mitt i djupsömnen.)
Nåväl. Vi etablerade att Whippishen är en ”fin hund”, att mitt namn kommer från den region det kommer från, och att det bästa för alla inblandade vore att ställa paketen utanför ytterdörren istället för att försöka bära in dem bland överentusiastiska hundar och uppenbart förvirrade människor.
Åh, alltid Det bästa är att väva in-ut mellan benen på folk som bär tunga saker så att de förstår exakt var de ska sätta fötterna och skärper sitt balanssinne!Whippish försökte alltså stjälpa till?