Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var vansinnigt mycket folk! De räknar med att 3500 pers passerade igenom museet och sen var det säkert en del som inte gick in.

För de som inte vet: jag var där för att signera min bok. Signerade tio st och vet att ytterligare något ex passerade förbi. Det är jag nöjd med, med tanke på att det är första boken och att jag inte är känd.
SÅ roligt :) !!
 
Det var vansinnigt mycket folk! De räknar med att 3500 pers passerade igenom museet och sen var det säkert en del som inte gick in.

För de som inte vet: jag var där för att signera min bok. Signerade tio st och vet att ytterligare något ex passerade förbi. Det är jag nöjd med, med tanke på att det är första boken och att jag inte är känd.
Vi får lösa det på annat sätt! :)
 
Vad har du gjort i dag då?
Sorterat min knappsamling! :)
Eeh.... jaha... O_o

Nu undrar jag bara vad jag ska göra med alla överblivna små påsar. Börja sälja knark, kanske? :idea:
 

Bifogade filer

  • 20221204_185621.webp
    20221204_185621.webp
    142 KB · Visningar: 27
Har hällt 4 dl risgryn, 7,5 dl vatten, 9 dl mjölk, en klick smör, 1 tsk salt, 2 msk socker och en kanelstång i crock-potten. Om sisådär 3-4 timmar har jag härlig fluffig helt perfekt risgrynsgröt.... :d Ser fram emot detta. Det värmer så gott :) !

Har skrivit lite på boken och på väg för att hämta hö satt jag i bilen och antecknade lite kring hur handlingen ska bete sig framåt. Sedan improviserar jag alltid ändå.... :D
Ah! Jag som tänkt leta fram ett recept. Nu slapp jag det. Vilken värmenivå? :d
 
Uppe med tuppen idag. Utsläpp av hästar. Inte min helg men inplanerade saker och Tanten skulle motioneras.

Därefter har jag och arbetskollega suttit med 12 sidors listor på bokningsunderlag och justerat bokningar, lagt in om provtagning, uppföljning, mm för våra IBD patienter. Under X antal timmar :bag:
Godkänd övertid tack o lov annars hade vi inte gjort det.

Nu är det dags för dagens te innan jag ska sova
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 156
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 629
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 987
Senast: grodan21
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp