Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det måste ha hänt VÄLDIGT nyligen.... Kanske en julversion?? En liten Grinch?Har varit lite offline i helgen och kommer tillbaka till Buke och den här gubben är GRÖN!
Det måste ha hänt VÄLDIGT nyligen.... Kanske en julversion?? En liten Grinch?
Tänkte väl att någon skulle upptäcka ändringarna förr eller senare. Mer info finns här:Det måste ha hänt VÄLDIGT nyligen.... Kanske en julversion?? En liten Grinch?
Åh, jisses. Jag tittar på en fånig julfilm och man översatte precis red velvet cupcakes till röda sammetsmuffins....
Det var vansinnigt mycket folk! De räknar med att 3500 pers passerade igenom museet och sen var det säkert en del som inte gick in.Ingen julmarknad, jag tror hela stan var där. Det tog 10 min att ta sig igenom parkeringen och åka därifrån igen.
Tänkte ge dig ”onda ögat” och så är den inte ens kvarTänkte väl att någon skulle upptäcka ändringarna förr eller senare. Mer info finns här:
https://www.bukefalos.se/threads/foerbaettringar-av-reaktioner-och-smilies.1514417/
Jag har inte tagit bort något, än så länge är det bara några som bytt tillbaka till originalfärg.Tänkte ge dig ”onda ögat” och så är den inte ens kvar
Nej det här kommer ta ett tag att hantera!!
Har garanterat hjälpmedel så att hen kan läsa.Har hittat en modell jag vill måla. Hen är blind. Ser att hen har en instagram men funderar på vilket sätt som är lämpligast att kontakta hen på. Kanske testa skriva ett dm och langa mitt telnummer? Tänker att om hen har instagram så kanske hen har hjälpmedel som gör att hen kan läsa dm?
För övrigt dricker jag vin och överväger att äta ngt men oklart vad. Har dragit ner på mitt kortison och märker tydligt att jag blir mindre hungrig. Vilket kanske är bra eftersom jag behöver gå ner typ 30 kilo men ngt bör jag ju kanske äta till middag (bara ätit frukost idag iofs vid 12-snåret).
Sister Swap: A hometown holiday, heter den.Vilken?