Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typiskt, jag som tankade fullt igår.Var in till macken och häpnade!
Bensinen kostade 19 kr och dieseln 23kr.
Tankade, fast tanken var halvfull
Imorse kostade dieseln 24.22. När jag passerade nu i em hade den sänkts till 23.62 typ. Hoppas den fortsätter sjunka tills jag kommer vara tvungen att tanka i slutet av veckan.Var in till macken och häpnade!
Byt bank?Försöker nå min bank. Väntetiden i telefon är 50 minuter denna gången. Ännu värre än sist.
Slutade med att jag skrev ett mail till deras infomail. Kommer att sluta med att mitt ärende hamnar längst ner i nån hög och det kommer att ta veckor innan de hör av sig. De ska ta sig inom alla mail och sedan n sända mitt vidae till mitt lokalkontor.
Tänk så mycket enklare det skulle varit om jag kunnat kontakta lokalkontoret direkt...
Den är inte kul! Så tacksam för att vi äntligen fått kyla även om det innebär lite knöggel i hagen men kunde varit värre...!Nu är allt inomhusarbete i stallet klart. Det lär betyda att jag måste gå ut. Det är världens sämsta väder: 1 plusgrad, regn och blåst
Japp, tankade 98 här nu när den ligger lägre än på länge: 20,39Var in till macken och häpnade!
FINNS 98 i dina trakterJapp, tankade 98 här nu när den ligger lägre än på länge: 20,39
Ohja, bor ju mellan två större städer så ja. Finns även 98 i de mindre orterna med faktiskt fast bara på en pump/mack men ändå!FINNS 98 i dina trakter
Jag förvånas för jag har inte sett pumpar med 98 på väldigt längeOhja, bor ju mellan två större städer så ja. Finns även 98 i de mindre orterna med faktiskt fast bara på en pump/mack men ändå!
Jag förvånas för jag har inte sett pumpar med 98 på väldigt länge
Kanske finns på kedjor där jag inte tankar?