Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Din personlighet? Hur då?
Hur spelar personligheten roll?
JahaJag är en otålig jäkel med en antingen-eller-och-helst-igår-personlighet som tycker det är tråkigt att träna förutom vissa saker. Så jag gör avancerade övningar jag egentligen inte har tillräcklig styrka för (). Blir då kobent och belastar fel
Behöver du verkligen gå ut och betala för att se teater, när du bor med ett gäng neurotiska huliganer??Jag har varit på teater ikväll och haft det jättetrevligt trots en sorglig föreställning om krig och barnamord, först bubbel och kaka, umgänge i loungen, sedan tragik på scen, lite mer bubbel och umgänge, och lång promenad hemåt innan jag gav upp och hoppade på en vagn.
Kliver innanför dörren glad i hågen och möts av Labradorgrabb tillsammans med Tjockiskatt, båda till döden uthungrade efter en fasansfull kväll utan servicepersonal. Detta trots att Tjockiskatt hotade och rånade Magerkisse på den svindyra veterinärmaten idag och vräkte i sig en halv skål innan jag upptäckte förbrytelsen. Till Tjockis försvar hade Labradorgrabb klättrat upp på köksbänken med alla sina 35 kg och stulit hennes portion bozita kattmat i ungefär samma veva. Så även om hon nu faktiskt blev kompenserad, visst, är man omgiven av kriminella element - vad är alternativen?
Den enda som kan bete sig är Gammelhund som snarkar i soffan. Honom fick jag släpa ut på tvångskiss istället då han beslutat att helt enkelt inte befatta sig med en utemiljö som är mörk och kall. Allting under solsken och 10 plus är inte värdigt hans närvaro. Nu lever vi inte i Tanzania, så han får bita ihop och tömma blåsan bakom huset i mörket som övriga svansbärare som inte får plats i kattlådan.
Vilken liv alltså. Jag vill bara komma hem i stillsam ro, reflektera över teatern och sedan lägga mig. Men, så är det att bo med gängkriminella, åldringar som vägrar kissa, och misshandlade anorektiker.
Får man fråga vad var det som åstadkom Hjördis? Orkar inte gå tillbaka och se om du skrivit detMin näsa är iskall.
Hjördis skötte sig toppen på hästryggen efteråt när vi skrittade av dem var armen lite stel och kändes tjock (utan att vara svullen) men det släppte ganska snart och nu känns allt som vanligt. Så tror inget hände med Hjördis kanske var det bara den ökade blodgenomströmningen som gjorde känslan.
18.49 bet jag idagVar in till macken och häpnade!
Bensinen kostade 19 kr och dieseln 23kr.
Tankade, fast tanken var halvfull
Bekräfta kan jag inte men i Norges paviljong ipå Disney World i Orlando (som först erbjöds Sverige vi tackade nej) finns det en åkattraktion med Troll.Baserat på filmen Troll verkar de ha honom i Norge också, någon som kan bekräfta?
Ingo brukar ha 98Ohja, bor ju mellan två större städer så ja. Finns även 98 i de mindre orterna med faktiskt fast bara på en pump/mack men ändå!
Äldre bilars motorer mår inte bra av reduktionsplikten som är 3ggr så hög i Sverige som i övriga Europa.Jag kan inget om bilar, men varför tankar du 98?
Usch då!Så jäkla rörig natt på jobbet, inte alls vad jag behöver.