Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gjorde just varma smörgåsar med köttfärs åt mamma och mig, mycket uppskattat :d
Mer goda nyheter - gårdagen var inte så bra för pappa (ont och allvarlig), men när mamma kom dit idag så var han som ombytt! Satt och pratade med personalen (tja, han pratade väl och personalen fick nicka :D) och verkade inte alls ha ont :up: Mamma blev väldigt lättad :heart
 
Gjorde just varma smörgåsar med köttfärs åt mamma och mig, mycket uppskattat :d
Mer goda nyheter - gårdagen var inte så bra för pappa (ont och allvarlig), men när mamma kom dit idag så var han som ombytt! Satt och pratade med personalen (tja, han pratade väl och personalen fick nicka :D) och verkade inte alls ha ont :up: Mamma blev väldigt lättad :heart
Vad skönt att han verkar ha det bra så ni kan slappna av ordentligt :)
 
På tåget på väg hem från Stockholm :) Föreläsningen gick bra, lustigt för jag tycker det är mycket roligare att svara på alla frågor som ställs, än att presentera materialet jag förberett 😅 turligt nog fick vi ganska mycket frågor 😁

Tåget är redan 20 minuter sent, så får se om vi hinner med vårt anslutande tåg i Göteborg 😳
 
Mina planer för kvällen blev inställda efter en del onödiga turer. Lite sur eftersom sånt skapar så mycket stress hos mig som sätter sig i kroppen.

Har varit ute och marscherat med hundarna och stört mig på min sabla höft.
Har ätit. Har målat två konstgjorda prydnadspumpor. Ska lacka dem också men sen vet jag inte vad mer jag ska göra ikväll.
 
Äter tomatsoppa i min nya vita stickade tröja. I morse drack jag bärsmoothie i nämnda tröja. Och så gick jag en promenad alldeles nyss, utan att ta med paraply (blev bara lite dyngsur när solen förbyttes till ösregn inom loppet av cirka 4,5 sekunder). Gillar tydligen att leva farligt idag...
Herregud och nu fortsätter jag med rödvin - fortfarande iklädd samma tröja 😅

Jag skulle kunna gå och byta om, men det skulle kännas som att snubbla lite på målsnöret!
 

Bifogade filer

  • 20221007_190427.webp
    20221007_190427.webp
    48,5 KB · Visningar: 18
Mina planer för kvällen blev inställda efter en del onödiga turer. Lite sur eftersom sånt skapar så mycket stress hos mig som sätter sig i kroppen.

Har varit ute och marscherat med hundarna och stört mig på min sabla höft.
Har ätit. Har målat två konstgjorda prydnadspumpor. Ska lacka dem också men sen vet jag inte vad mer jag ska göra ikväll.
Jag har tråkigt, Buke! Funderar på att tvätta tvätt, så illa är det 😭
 
Herregud och nu fortsätter jag med rödvin - fortfarande iklädd samma tröja 😅

Jag skulle kunna gå och byta om, men det skulle kännas som att snubbla lite på målsnöret!
Därför jag har typ detmesta i andra färger än vitt. På jobbet har vi haft svarta kläder med lite gult i jättebra ända till 18/9 då vi i 22 år mestadels målat svart till en viss kund nu vill samma kund ha blått, ljusblått. :devil: nu syns det hur mycket jag kladdar ner mig, torkar av mig på kläder mm. :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 146
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
26 430
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 830
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp