Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sånt som händer, det var ju bara otur! Hade en kollega som tappade vår laptop, men sa inget. Nästa gång jag skulle ha den ser jag att det fattas en bit i hörnet och då kläckte hon ur sig att hon tappat den i golvet. Jag sa att vi borde byta ut den, bla pga elsäkerhet då man såg rakt in i den lixom… då tyckte hon att jag var löjligOH NO!
Jag har lyckats spräcka skärmen på jobbets dator! Pinsamt!
Hade datorn på bordet och skulle gå därifrån. Min tröja fastnade i datorn på något sätt och river ner den på golvet
Maximal otur då skärmen landar nedåt på laddaren och spräcks.
Himla trist...
Samtidigt tänker jag att jag lär väl inte vara den enda som råkat göra något sånt....?
Åh så roligt Du skulle haft den kvar, sen hade du kanske kunnat vara med i fjärilstrådenJag upptäckte att jag förmodligen har gått runt hela dagen igår med en gigantisk fjärilslarv på byxorna. I måndags kväll skulle jag tillaga svartkål och det visade sig att att det fanns flera stora larver i påsen. En larv måste dock ha fastnat på mina byxor eftersom en stor larv precis nyss föll ner på golvet när jag skakade på dem för att lägga dem i tvätten. Jag kan inte se något annat än att jag måste haft med mig larven på jobbet igår. Funderar på om ingen såg den eller om mina kolleger och studenter bara är väldigt artiga.
Åh så roligt Du skulle haft den kvar, sen hade du kanske kunnat vara med i fjärilstråden
Jag hann tänka att jag inte förstört något av jobbets prylar. Tills du påminde mig om den stackars bilenJag har totalkvaddat en firmabil... inte kul men sådant som händer