Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tråkigt att läsa ju.Min särbo ogillar min exfru nästan lika mycket som min exfru gillar min särbo.
Så vi var för bi min exfru i helgen för att plocka upp mina barn som bor där för att åka ut för att äta lite pizza och fira att en av dem har lyckats fyll 20.
Exfrun mött mig med förolämpningar mot mig och min särbo.
Suck, vem orkar.
Men när jag pratade med min särbo så san hon, ditt ex måste ha ett så tråkigt liv att hon efter 6 år fortfarande orkar med förolämpningar och provocera. Kan bara hålla med.
Delar av köket på plats och vatten tillbaka ,tom nybryggt kaffeInget underkök, inget vatten, kaffesugen!
Visa bifogad fil 102100
Otur! Jag själv har aldrig stött på det men allt möjligt annat i dataväg... vi skulle knappt reagera, då är ju lösningen enkel iafOH NO!
Jag har lyckats spräcka skärmen på jobbets dator! Pinsamt!
Hade datorn på bordet och skulle gå därifrån. Min tröja fastnade i datorn på något sätt och river ner den på golvet
Maximal otur då skärmen landar nedåt på laddaren och spräcks.
Himla trist...
Samtidigt tänker jag att jag lär väl inte vara den enda som råkat göra något sånt....?
GrattisJAG HAR FÅTT JOBB!!!
Inte heltid, men jag fick ändå ett bättre erbjudande än väntat. När jag svarade på företagets annons så handlade det enbart om en timanställning, men chefen hade gillat mig så mycket att hon nu erbjöd mig en fast deltidstjänst med möjlighet till extratimmar Planen är jag börjar nästa vecka och jag är så jäkla pepp
Ja jag har kollegor som råkat spilla kaffe över datorn eller tappat mobilen i toan.Otur! Jag själv har aldrig stött på det men allt möjligt annat i dataväg... vi skulle knappt reagera, då är ju lösningen enkel iaf
Det är inte en dum sak, var ju ren olycka Förstår känslan dock och det är ju den som är svår få iväg tyvärr Håller tummen den släpper litegrann iafJa jag har kollegor som råkat spilla kaffe över datorn eller tappat mobilen i toan.
Så jag fattar att saker händer.. Men jag gillar inte när jag gör dumma saker och det känns som man klantat sig... ont i magen...
Sånt händer! Människor klantar sig då och då, så är det bara och det kan få små eller stora konsekvenser. Detta var en ganska liten konsekvensJa jag har kollegor som råkat spilla kaffe över datorn eller tappat mobilen i toan.
Så jag fattar att saker händer.. Men jag gillar inte när jag gör dumma saker och det känns som man klantat sig... ont i magen...
Du skulle kommit till Lund på kaffe ju! Har bullar i frysen till o medInget underkök, inget vatten, kaffesugen!
Visa bifogad fil 102100
Äsch, de smakar säkert utmärkt!Ser någon romcom på tv4play och tog just detta ur ugnen... Jahapp. Nybörjare med snittar men dessa har tyvärr krav på sig att vara fina så får se vad jag kan rädda Annars något annat imorgon!
Tim Burton-svansen! Den bästa svansen!Jag ligger i schäslongen och läser en bok. Katterna verkar tycka att trafiken på bron utanför är oerhört spännande. Nu kör ngn en slags sop-maskin. De har första parkett och iakttar noga
Visa bifogad fil 102247
Grattis!! Vad kul att få börja med något annat nu!JAG HAR FÅTT JOBB!!!
Inte heltid, men jag fick ändå ett bättre erbjudande än väntat. När jag svarade på företagets annons så handlade det enbart om en timanställning, men chefen hade gillat mig så mycket att hon nu erbjöd mig en fast deltidstjänst med möjlighet till extratimmar Planen är jag börjar nästa vecka och jag är så jäkla pepp
Ja jag har kollegor som råkat spilla kaffe över datorn eller tappat mobilen i toan.